Line-lock

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Kermeri, 24.8.2006.

  1. Ö..Speed?

    Ö..Speed? 1st gear

    No näin junstiinsa.. täytyyp kientää se murkula sitten.

    kyllä tuos mukana tulleessa ohjeessa oli ihan molemmat versiot että minne sen survoo..eteen vai taakse.

    Itte tulin laittaneeksi tämän aika alas..runkoaisan päälle.
    Siihen se oli helpoin laittaa ja se jää kohtuu hyvin peltisarjan taakse piiloon.
    Vaikka eipä ne konttorilla niitä taida ihmeemmin tuijotellakkaan.
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Joo ei ne kyllä konttoreilla ketään kiinnosta vaikka kuinka ihmiset niin pelotteleekin.

    Oma oli konehuoneessa heti pääsylinterin jälkeen eikä sanomista kenelläkään.
     
  3. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    B&M 46075 Launch Control tulossa takapiiriin. Tarkoitatteko nyt väärinpäin laitolla sitä, että in/out putkilähdöt päinvastoin? Pariin kertaan nopeasti katselin ohjeen läpi, enkä löytänyt mainintaa tästä.
     
  4. sirkus

    sirkus Gearhead

    Joo in ja out täytyy olla toistepäin jos tarkotus on estää paineen pääsy takapiiriin. Eteen asentaessa se kun jättää paineet etujarruihin
     
    Seevu tykkää tästä.
  5. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Kiitos. Jenkkipalstoilta ja kaveriltakin sain tähän vahvistuksen. Tallilla käväsin juuri ihmettelemässä asennuspaikkaa ja asentoa. Ylösalaisin taitaa mennä fiksuimmin. Onneksi asennolla ei tässä ollut väliä.
     
  6. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Mihis olette katkaisijan asentaneet? Mulla ei oo shifteriä.. Mietin jotain näppärää paikkaa ja ideoita otetaan vastaan.
     
  7. sirkus

    sirkus Gearhead

    Meinasitko laittaa painonapin vaikka tulee taate? Eli jos tarkotus on muutakin ku varttimailin burnista varten laittaa niin laita on/off katkasijalla ja vaikka vielä releen kautta niin ei käy katkasijan päälle.
    Silleen mulla oli uudemmassa Camarossa.
    Eli katkasin toiseen asentoon=ei takajarruja / ei tarvii pitää nappia pohjassa
     
  8. [​IMG]
     
    Gary Grand ja Seevu tykkäävät tästä.
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    4 kohdassa on virhe, siinä pitäs lukea Buy new Mustang. :D
     
    Gary Grand, Duster440 ja Seevu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!