lisävalot.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Mustarauta, 12.6.2014.

  1. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear

    Lisävaloille ois tarkoitus kehitellä kytkennät ,onko tarvikkeina myytävät kytkentäsarjat mistään kotoisin .
     
  2. spinneri

    spinneri Gearhead

    Voi niitäkin olla ihan asiallisia, mutta mieti myös vaihtoehtoa jossa rakentaisit kokonaisuuden itse.

    Ajo- ja lisävalojen kytkennästä löytyy yksinkertaistettu kytkentäkaavio numeromme 2/2008 artikkelista Tee-Se-Itse: Releohjattu ajovalojärjestelmä.


    Valoa aiheeseen toi

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Epäilys on, ettei ne sarjat ole sen huonompia kuin komponentit irtona hyllystä


    Sulakkeet on tärkeät ja kunnollinen maadoitus.


    Minkä ikäinen auto vm.2000+ tuskin kuitenkaan?
     
  4. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear

    Auto on 89 vani ja kytkennät teen kyllä itse kun on tullut tehtyä niitä jokunen mutta josko joku on hankkinut näitä sarjoja niin onko niistä hyviä kokemuksia?
     
  5. juy40

    juy40 Gearhead

    Mie laitoin tuohon käyttis vaniin Hellan lisävalojen mukana tulleen kytkentäsarjan.
    On ne siellä nyt kolmatta vuotta pelanneet...
     

Kerro tästä muillekin!