#LÖYDETTY# cadillac 4d ht -60

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Jufe, 26.6.2009.

  1. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    ja aika turhaa joss ei kuuluu siihen kastiin jolta aina varastetaan auto :odroll:
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Menee taas ot.
    Mulla on hyviä kaverita mutta myös hyviä ystäviä. Niitä vähän.
    Vihamiehiä mulla niitäkin enemmän.
    Tässä n 15 vuotta sitten mä asuin vantaan koivukylässä niin mun parkkipaikkaoli tyhjä. Joku kusipää ei tykännyt nusta (en ihmettele yhtään) vaan kun mun 58 avo Buick oli rahapuutteen takia Sipoon Jeesuksen eli pelti-gurun pihalla. Mulle maistui eikä Buick tullu takas omaan ruutuun. Joku kusipää toi varastetun 65 avo Buickin mun ruutuun.
    Olen kusipää mutta tälläistä en tekis edes pahimalle vihamiehelle. Ja se on nyt entinen kaveri. Ollaan oltu kavereita. Nyt vappuna se kilahti. Kolmannella kerralla kun se kävi mun kimppuun niin vähän hermoistuin. En ole väkivaltainen. Poistin sen baarista. Ovesta. Tais mennä aika kovaa ja ovi oli kiinni. Kaveri makas maassa eikä halunnu tapella enää. En minäkään, mut nyt sen kaverit tulee perään. Mä en niitä pelkää. Tulkaa yks kerrallaan, eikä jenkillä. Se lupasi maksaa puolet siitä akkunasta kun maassa makasi lasinsirpaleissa. Sanoin ok. Nyt se kiisttää vaikka yli 10 todistajaa tontintilla. Mulla vastuu ja yli 500 egen lasku päällä?
    Mitä teen? Otanko porukan yhtä monta kun niitä on?
    Miks Ripa ei ole mies ja vastaa kuin mies miehelle?
    Ei tule edes mun kanssa tappelee vaan pistää prospekteja perään.
    Homo se on hame päällä.
    Se oli tai yritti olla mun nykyisen kanssa vuosia sitten. Meillä menee Tuijan kanssa vitun hyvin. Tämäkö häiritsee muita?

    Nii siitä pöllitystä Buickista. Ilmeisesti tilaustyö mun dumaamiseksi?
    Siitä 65 avosta oli nyysitty jtn rättikaton osia mitä multa puuttui.
    Kun kollasin sitä Buickkia niin olisin tarvinu syylarin, laturin ym.
    En ottanu osia siitä. Toisen omaisuus on nääs pyhä.
    Mulla oli viikko ennen tota pitempi tukka kuin Jaketinilla.
    C.S,I. Vantaa tuli tontille. Mä menin niille kertomaan kun ottivat sormenjälkiä että tämä on lavastus. Ne ketkä Buickin olivat pöllineet pöllivät samasta pihasta accordin, ja jäivät kiinni, mä en tätä muuten kirjoittais ellei pojat ois jääny kiinni. Tilaustyö minua vastaan oli selviö, muta kyttiä se ei kiinnostanu vittuukaa.

    Siis varkaat oli tiedossa, mutta kyytiä ei kiinnostanu vittuukaa.
     
  3. jylhä

    jylhä 1st gear

    Kaksi vaihtoehtoa, joko Ripa ei ole lukenut tuota aivan ihanaa vuodatusta, tai sitten ripa tosiaan ei ole mies. Meidän ripa ainakin on narttu vaikka onkin Risto nimeltään.
     

Kerro tästä muillekin!