Lohkolämppäri LT1 koneeseen (ruisku)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja SpedeX, 11.10.2006.

  1. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Elikkä onkoos kukaan laittanut lohkolämppäriä kysiseen vehkeeseen?
    Kannattaako laittaa letkulämppäri vai toi lohkolämppäri, kun tossa koneessa on käännetty vedenkierto, vaikuttaako se mitään?
    Auto on Trans Am -94.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Menee ihan tavallinen SBC:n vastus esim DEFA 104. On vielä helppo asentaa kuskin puolelle öljynvaihdon yhteydessä, kun suodatin on pois tieltä.
    Liittimen suuntaa kannattaa mallailla pari kertaa, että tulee hyvä.
    Itse suosin aina lohkoon asennettavaa kun se on mahdollista.
     
  3. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Pitäisikö laittaa molemmille puolille vastukset?
     
  4. Hai

    Hai Double Gearhead

    Kyllä yksi riittää.
    Jos oikealle puolelle laittaa, joutuu irroittamaan startin.
     
  5. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Niin kait se lämmittää sen toisenkin puolen lohkosta kun pitää sitä tarpeeksi kauan päällä... Eihän tässä alumiinilohkoa ole joten ei sillä ole niin väliä...
     
  6. kane

    kane 1st gear

    Omaani laitatin lämppärin American Servicessä, lohkiksesta oli puhetta mutta laittoivat letkulämppärin kun tiellä on aika pahasti katti ja öljyfilsu lämmitintä varten.
    Toki sen työllä olisi saanut sinne mutta tulee tunteja sen verran maksettavaksi.

    Noh, vielä ei ole paljon kylmiä ollut miten letkulämppäri toimii...
    Itsekkin mietin mahtaako tuo olla vaan syylärin lämmitin mutta aika näyttää (just tuon vastakierron ja pumpun mallin takia)
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Just kattelin roadmaterin alla samaa, katti ja öljynlauhduttajan putket ovat aika hauskasti edessä, täytyy ihmetellä vielä tuota lisää taikka sitten letkun väliin vaan....
     

Kerro tästä muillekin!