Loiskelevy.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja duster73, 1.2.2004.

  1. duster73

    duster73 Gearhead

    Eli,mistäs tuon voi tehdä,käykö normaali "musta" pelti?ja kuinkas se kiinnitetään?kun en ole tuommoista "livenä" nähnyt.ja kysehän oli moparin pikkulohkosta...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: duster73 2004-02-01 22:53 ]</font>
     
  2. mg

    mg Gearhead

    tapoja on varmasti monta, tässä yksi.
    mulla on yks ylimääränen+pultit.

    toi mulla oleva tulle runkopukkien pultteihin kiinni.

    ohessa on kuva isolohkon wintage traysta.
    http://www.mopar.com/m_perf_parts_produ ... itemID=642

    isolohkossa 'vakiona' taasen loiskelevy tulee ö-pohjan ja lohkon väliin.
     
  3. mg

    mg Gearhead

  4. duster73

    duster73 Gearhead

    vieläkös siitä paljon pitäis maksaa?oisko mahdollista hitsata tuo levy suoraan öljypohjaan,haittoja?meinaan jos itse tekee...kun ois kaks moottoria mitkä pitäis kasata.
     
  5. duster73

    duster73 Gearhead

    vieläkös siitä paljon pitäis maksaa?oisko mahdollista hitsata tuo levy suoraan öljypohjaan,haittoja?meinaan jos itse tekee...kun ois kaks moottoria mitkä pitäis kasata.
     
  6. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Muakin kiinnostas tommonen.
     
  7. mg

    mg Gearhead

    ja mitä maksaa; mä voisin mahdollisesti luopua omastani jotakuinkin 60€ hintaan...
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    year one täydellinen kitti sis. 4 runkopult-
    tia,4 kiinnitysruuvia,tiivisteen ja tietenkin
    itse loiskelevyn 69.00 $. alveineen,rahtei-
    neen ja tulleineen varmaan n. 110 € Suomeen.
     
  9. duster73

    duster73 Gearhead

    Täs o muutamalt opel mieheltä kuullu,et öljypohjaan hitsattu levy toimii ainakin niis hyvin.et taidanpa kokeilla tuohon valluun tehä sen niin ja kattoo sit,et mitä tekää ton pölyttäjän kaa...
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei se loiskelevy tiedä onko se kiinni runkopulteissa vai öljypohjassa. Ainoo minkä tolla runkopulttisysteemillä pystyy aikaansaamaan ja joka ei oo ihan merkitysketön sekään, on levyn oikea etäisyys kampiakselista. Huono puoli sillä levyn hitsaamisella öljypohjaan on se, että se tekee pohjan puhdistamisesta vähintäänkin hankalaa, ehkä ruuvikiinnitys pohjaan vois olla toimivampi?
     
  11. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Mikähän se oike etäisyys olis? Joku ohje olis hyvä.
     
  12. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Pari milliä vois olla aika kohallaan.
     
  13. duster73

    duster73 Gearhead

    Jossain oli että sentti öljynpinnan yläpuolelle..
     
  14. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Riippuu kovasti siitä mitä sillä loiskelevyllä ajetaan takaa. Ehkä pari milliä on liiottelua, mutta kohtuu läheltä sais liikkuvat sitä pyyhkäistä.
     
  15. Scamp74

    Scamp74 1st gear

    Asensin omaan 318 koneeseen Mopar perf. loiske levyn justiin kasauksessa. Runkopulttien ja levyn väliin piti laittaa 3mm prikat jotta levyn reunat eivät ota lohkoon ja öljypohja sopii paikoilleen.
    Etäisyys akseliin ja veiveihin on nyt n.5mm.
     

Kerro tästä muillekin!