lopen seudun harrastajia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja hara64, 30.10.2011.

1. hara64

hara64 1st gear

onko sellasia?

olis kiva tietää minkälaista kalustoo "naapuristosta" löytyy.

itsellä kalustoo enemmän kuin "laki" sallii :oops:

2. hara64

hara64 1st gear

195 kertaa luettu eikä yhtään ilmottautunutta :eek:

taidan olla ainut :lol:

3. rane58

rane58 Double Gearhead

-Jos ne muut on uupuneita....? :poff:

4. jarrukcoyote

jarrukcoyote 3rd gear

On tääl karkkilas ainaki jenkkiauto harrastajia vaikka kuinka. 8)

5. Tuplawee

Tuplawee Gearhead

Et ole, ilmoittaudun jengiin.

6. CHEVY HESSU

CHEVY HESSU 3rd gear

lopen

oletko muuttanu Lopelle , ostin sulta kerran lasten turvaistuimen , vihdintien kehä 3 kulman kylmäasemalla nähtiin , asun siis Karkkilan ison Porintien Shellin rekkaparkin takana valkoisessa rintamamies talossa -56 chevy pihassa

t.hessu

7. HDMIKKO

HDMIKKO Gearhead

Kyllähän kalustoo on vuosien varrella nurkkiin kerääntyny.Mutta kun Hämessä olaan niin vastausta voi joutua odottelemaan.
    Itsellä kalustoon kuuluu tällä hetkellä Mercury Montego 69,Ford Thunderbird SC 90,ja pari Harikkaa 50 ja 53.Tosin tallissa tällä hetkellä Oregonista tullu Cougar 70 työn alla.Joten ohan täs pikku puuhastelua.Ja kyllä Lopella muissakin talleissa tapahtuu!!

8. kinde

kinde Gearhead

No melkeen niinkuin.
    Joskus olen säilytellyt autoja mökillä. Meillä on parikin mökkiä siellä. :D

9. hara64

hara64 1st gear

chevyhessun kanssa oli tosiaan pientä kaupan tynkää vuosia sitten :D

karkkilaa,riksuu ja muitakin naapuri "kyliä" ei kelpuuteta nyt mukaan :poff: :rotfl:

ja hei Rane,mäkin olen jo aivan s####nan uupunut vaikka teen vasta muuttoa lopelle :wink:

hyvä et muitakin harrastajia löytyy naapuristosta :D :D

10. hara64

hara64 1st gear

en olis uskonut että hämäläiset ovat näin hitaita kun yhtään lisää ei ole ilmoittautunut yli kuukauteen :lol:

11. Karck

Karck 3rd gear

Suht uus harrastaja tästä ihan vierestä Losista eli Launosista. :D

Enhän mä tällästä kadonnutta threadia osannu etsiä. Riihimäellä ainaki on toimintaa. http://www.rhra.fi <- Kannattaa kurkata.

Parikin harrastajaa täälä launosissa mutta eivät varman täällä ODssa käy. Tiedä muutikko toinen pois juuri vuoden lopulla nyt sitten ainakin lehdessä oli talo myynnissä.

En tunne itseasiassa ketään täältäpäin harrastuksesta kiinostuneita ja naapurissakin asuu vain opel ja bemari kuskeja. Alko ällötämään ne niin ostin sitten jenkin.

12. B 50

B 50 Gearhead

Onhan teitä ainakin kolme siellä sitte. Broidi ei ainakaan äsken tunnustanut tölliä myyvänsä, `62 avo-Ponu Åvikin alueella. Jannella `59 Chevy kivikartanon kulmilla. Kumpikaan ei tietääkseni od:laisia. Entisellä tiilitehtaalla oli muinoin laajempaakin toimintaa. Oli myös väkilukuun suhteutettuna Suomen sämpylä-Buick-tihein taajama.

13. Karck

Karck 3rd gear

Ai perkele ois pitäny tarkentaa että en tunne henkilökohtaisesti ketään heistä. Mutta mitä ite oon nähy ni 3 pihalla jenkki rautaa täällä tuli mielee tosiaa että kartanon kylessä jollaan oli kans. Mutta oon muutenki ni ollu vaa viikoloppusi pitempää kotosalla ni ei sitä ketää tule bongailtua oikeen.

Launosissa tosiaan väkilukuun nähen on aika hyvi jenkkejä ja sämpylöitä. Mä en kyllä osaa näitä launosten nimityksiäkään kunnolla kun tullu kenenkään kanssa täälä oikee pyörittyä. Pari vuotta ollu vasta asumassa täällä vaikka Lopelta riihimäkee ja tänne takasi onki tullu. Paikat kyl tiedän tasan tarkkaa mutta en millä ihmiset niitä kutsuu. :D

14. TopiCa

TopiCa 1st gear

Tiilitehtaan tiellä on harrastaja ja ehkä Rambler myytävänä. Käykää katsomassa!
    On myös tilaa vuokrata ja ostaa :)

15. makesgarage

makesgarage Gearhead

Yksi melkein loppilainen täälä myös 4 kilometriä kunnan rajalle, rengon ahoisissa asutaan.

16. hara64

hara64 1st gear

meikäläisen raunchy sijaitsee n.6km kirkolta pilpalaan päin.

tätä nykyä alla punanen cvy pikkari oransseilla parkeilla.
    jos pongaatte niin saa tulla turisemaan

17. makesgarage

makesgarage Gearhead

Sama homma jos bongailette matta mustan -80 fleetsiden -73 el caminon takapuskurilla niin saa tulla turisemaan.

18. Karck

Karck 3rd gear

Hei. Koska riihimäkeläisillä on oma kerho ni eiks loppilaisillakin pidä olla! :poff:

Eikä tietenkään ole mitään kieltoa tulla turisemaan mullekkaan mutta mä oonki kloppi vasta ni kukaan mulle mitää viitti turista. :D

19. low

low 1st gear

Nyt kun olet muuttanut Hara 64 sinne Lopelle, niin pitäisikö sun alkaa verestää vanhoja ja alkaa pelata taas sitä pesistä. Muistaakseni nuorempana oli aina autossa mukana pesismaila :soosoo: Voisit perustaa joukkueeksi Lopen uupuneet ja vastustajaksi vaikka Vetelin kuivat :lol:

20. Heimo

Heimo 1st gear

Loppi, Launonen, Riihimäki ja Karkkila ym. mitä tässä ketjussa nyt on ilmennyt, ovat siis myös Nurmijärven lähistöllä olevia paikkoja?

Itse asustelen tätä nykyä Rajamäelle (Nurmijärveä), joten voinen myös ilmottautua tähän samaan sakkiin! :lol:

Niin ja se kalusto tällähetkellä: Chevrolet Malibu Landau 2D 1979.

T:Heimo

Kerro tästä muillekin!