"LS"5.3 LM7 nokka ajatuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja impala-63, 18.10.2017.

  1. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Tähän yhdistelmään vois riittää sellanen 2500 stallinen, alle 3000 kuitenkin mikäli normaalit katuajelut pääasiassa tarkoituksena.
     
  2. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    No itse asiassa nyt tuli compilta vastaus. 2000-2400 oli heidän ehdotus. Mitenköhän se texas speed ehdotti 3000 stallia melkein samoilla speckseillä olevalle nokalle ? Varmaan toi 2400 tai mihin mutis saa vakio limpun muutettua.
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Texasissa on kaikki suurempaa!:rolleyes:
     
  4. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Kyllä niitä texasin poikia kannattaa hieman kuunnella. Itellä tuo 3000 stalli tuntui liian tiukalta niin piti sitten hommata vielä 3600 turbiini. Nokkana TSP 228R ja LS1 ihan katu käytössä ainoastaan. Mulla ois tuo Yank3000 vielä hyllyssä jos tarvii.
     
  5. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Tuo turbiinilukko tosiaan paikkaa todella paljon "ylimääräistä" luistoa, minkä vuoksi voi valita isomman tartuntanopeuden ja LS moottorien perusluonteinen ylävireys myöskin suosii isompaa stallia pysyäkseen kiihdyttelyissä paremmin vääntöalueella verrattuna vanhemman liiton moottoreihin. Tästä syystä kaikki on vieläkin suurempaa nyky ameriikassa :)
     
  6. Woodpecker

    Woodpecker 2nd gear

    E85 kuristamaton LS1+GMPP 3000 turbiini ja 3,43 perä
    Vie F-bodya sutimalla 2,34 \ 60ft, pitorenkailla alle 2?
    Kotoo töihin ja muksut hoitoon 14 litraa/100km E85
    +
    On hyvä
    +Tästä on hyvä jatkaa(ahtaa)

    Rohkeesti vaan sitä stallia!
     
    xarper tykkää tästä.
  7. peltsi

    peltsi Gearhead

    Taitaa vaan LS koneessa olla enemmän vääntöä ku vastaavan kokoisessa ja tehoisessa vanhan liiton pataraudois. Mut silti mielummin enemmän ku vähemmän stallia jos on lukkoturbiini. 4500 stallinenki toimi hyvin.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu ei siitä vakiosta saa "järkevästi" kuin sen ~2400 jenkaa. Jos joku vakiota myy 3donan stallilla niin sen kanssa kannattaa laittaa 3xjäähy koska stalli on tod.näk tehty välystä kasvattamalla ja tietenkin hyötysuhteen kustannuksella.
     
  9. Anza

    Anza Gearhead

    Oisko 213/218 .551/.551 113+2 hyvä LM7 moottoriin?
    Hakusessa olis hyvä vääntö alhaalta ja lähellä vakio nosto. Mielellään sellainen ettei nostajat pidä ääntä ja jotkut GM jouset käy.

    Kyseessä siis Brian Tooley Racing Truck Stage 2 Cam ja C1500 Pickuppiin suunnitelmissa.
    Oisko joku parempi olemassa tähän tavoitteeseen?
     
  10. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Ois irrallaan tuommoinen lm7 kone ja ajattelin siihen tuon nokan ainakin vaihtaa. Onko siihen joku hyväksi todettu päivitysnokka? Mites noi alotusviestissä mainitut nokat, joko niistä on kokemusta?
    C1500 pickuppiin tulossa.
     
  11. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

Kerro tästä muillekin!