LS3 imusarjatesti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja C5_Z06, 6.3.2018.

  1. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Hienoa että jenkit jaksaa testata LS-moottoreiden imusarjoja.

    Mutta pohditaanpa hetki sitä mitä tapahtui vakiomoottorille. LS3 vakiona puskee 430 heppaa mutta nyt testissä miedohkolla virinokalla tirahti 150 kaakkia enemmän.

    Nokkana siis: "mild cam-only LS3 crate motor (specs on our COMP 54-496-11 hydraulic roller measure 231/247 degrees at .050 and .617/.624-inch lift with a 113 LSA)"

    Ei nyt ihan mieto ja tuskin pääsee päästöstä läpi, jos sellaiseen olisi tarvetta.

    Mut silti 150 kaakkia lisää pelkällä nokalla ja, no, vähän isommalla läppärungolla, on taattua ämericanmeininkiä.

    http://www.hotrod.com/articles/giant-ls3-intake-manifold-dyno-shootout/


     
  2. CevyAntti

    CevyAntti 1st gear

    Pörr Pörr!!
    Mitäs nyt sitte??
     
  3. peltsi

    peltsi Gearhead

    Nokalla ja imarilla 100hp/L... ei paha.
     
  4. KimmoT

    KimmoT Gearhead

    On se virittäminen Amerikassa helppoa :)
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    Aikas paljonkin räyhempi kärsä, mut nuot pipot tykkää isoista
     
  6. peltsi

    peltsi Gearhead

    Voi ol et vakio nokalla ei olis saanu eroja imareitten välille. Ittellä käytössä parikin eri versioo noista ykstasoimareista. Aika hyvä hinta-laatusuhde niissä näyttäis olevan.
     

Kerro tästä muillekin!