Luminan laatikko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja manha, 22.12.2019.

  1. manha

    manha Gearhead

    Taisi tulla ilta,etuveto chevyn lootalle... Kesken ajon,parkais kierrokset tappiin ja sen jälkeen laatikossa helinän säestämänä vain ykkönen pelittää jotenkin.Jopa parkilla ja pakillakin tuntuu,kuin yrittäis mennä etiäpäin.Muuttui ilmeisesti koko läjä paalikamaksi,vai onko tuohon laatikkoon jokin helpompi lääke,ilman vaihtotyötä..?
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Helpompihan se loota on vaihtaa kun korjata... Ton ikäsessä lootassa ei tainnut kuin venttiilipöydälle päästä käsiksi irroittamatta? (4t60/65e?)Vanhempaa sai purettua yllättävän hyvin loota kiinni autossakin
     
  3. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ettei vetoakseli moikannut?
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Pääsee käsiks alta ja päädystä, oon purkanu paikallaa sen päädyn ja alapuolelta.
    Turbiinit noista tuppaa räjähtelemään, samalla vie sit stator supportista boorit kans, yhen tommosen laatikon tein jossai välissä.
     
    Muokattu: 25.12.2019
  5. manha

    manha Gearhead

    Mites toi vetoakseli ongelma,antais vain ykkösen toimia ?
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitä siis voi tehdä loota autossa kiinni?
     
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Jos muuten ehjä loota vaihtaa? Tai myydä?
     
  8. manha

    manha Gearhead

    Näillä kun ei ole muuta kuin käyttöarvo,en todellakaan aio alkaa laatikkojumppaan.Ja vaikka siinä kaikki(sähköhärpäkkeitä myöten) toimiikin,saattais pelkkä ulkonäkö rajoittaa omistamis halukkuutta,mikäli sitä yrittäis projektina tyrkyttää maailmalle...

    [​IMG]
     
  9. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Kyllä tuo kelpais. Jos ei hinnakas ole o_O:D
     
  10. manha

    manha Gearhead

    En ole viellä miettinyt tuon kohtaloa,lähinnä antanut vain vitutuksen laantua.Viisainta olis ehkä pistää palasina kiertoon,mutta en kyllä kynsin hampain pidä kiinnikkään,mikäli joku tästä työmaata itselleen haluaa...
    Leimaa on jonnekkin heinäkuulle,alla hyvät nastat(mukaan myös suvikumit aluilla).Herkut toimii,mukaanlukien vakkari ja ilmastointi.
    Moottorilämmitin,sisätila pistoke ja ilmeisesti joku ylläpito laturi.
    Liikkuu siis viellä eteenpäin ykkösellä,eli saa helposti trailerille(itse ajelin sen kotiin lähes 20km).
    Eli paska mikä paska ja on hinnakas,mutta jos edelleen tunnet vetoa,niin 6 x sata euroa mulle ja saat keksiä ihan itse mitä tällä teet ;).
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Police tekstit ym lehtikultaa? o_Ot
     
    xarper tykkää tästä.
  12. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Täytyy pitää mielessä. Jos rahoittuu. Ku tuli tehtyä tatsuni kaupat tänään (140y). Ja täytyy saada nuo 2 gm:ää vielä liikkumaan tässä piakkoin. Jos vähä rahaa jää ni oon kiinostunut. Mulla yks tommonen mätä seisoo pihassa. Sais yhdistettyä
     
    12345678910 ja manha tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!