Luotettava välittäjä hakusessa USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigOJS, 18.10.2009.

  1. Fc

    Fc 3rd gear

    Näin on sovittu ja rekalla tulee.
     
    vpoint tykkää tästä.
  2. metriläinen

    metriläinen Gearhead

    Mulle kävi jokunen vuosi niin että maksoin auton kuluineen kaikkineen välittäjälle. Kaikkine kuluineen kertamaksuna. Sit muutaman kuukauden kuluttua ja useiden soittojen jälkeen vihelsin pelin poikki kun autoa ei ollut edes saatu ostettua jenkeistä. Siis sellasta autoa mitä välittäjä oli mulle kuvien kera tarjonnu. No mä sain lopulta rahani takasin, kyl siinäki kuukausia meni, mut jälkikäteen jäi sellane fiilis et jonkinlaine pyramidihuijaus tos lienee menossa. Vaik maksat kaikki kulut autosta ni silti niitä makaa tuola viikkoja odottamassa jotain maksuja. Kyl mä oon ne autot mitkä on tullu luotettavien välittäjien kautta, saanu sieltä todella nopsaan pihalle. Tossa toisen välittäjän tapauksessa mun rahat toimi eräänlaisena "pankkilainana" ilman korkoa ja jotka sain takaisin kuukausien kinuamisen jälkeen, olisko joku toinen hyväuskoinen ostanut jonkun edullisen auton ja rahat tulikin siitä mun tilille.. tämä siis ihan omaa mietintää. Käyttäkää ihmiset luotettavia välittäjiä, niitäkin on Suomessa eikä niille tarvii soitella perään. Ne soittaa sulle sitte kun tarvii ja homma toimii.
     
    joojoo, Anza ja rane58 tykkäävät tästä.
  3. fish

    fish Gearhead

    Niin tai parasta on että ostaa auton Suomesta, täällä kuitenkin jo runsas tarjonta ja hyvät autot (etenkin harrasteautot) edullisempia kuin maailmalla. Tietää että paperit kunnossa ja pääsee näkemään ostoksensa ja joku jo ottanut riskin tuodessaan. Tietysti itsensä pettäminen hankalaa kun hinnassa kaikki kulutkin mukana. Näistä välitysautoistakin pyrkii tulemaan helposti kaikenlaisia kuluja vielä täällä päässä lisää (äkkiä menee joku 400 euroakin lisää mitä ostaja ei ole osannut huomioida). Uudemmissa tämän pään kulut sitoumuksetta pääsääntöisesti arvioitu reilusti alakanttiin.
     
    rane58 tykkää tästä.
  4. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Muttakun aina ei löydy mieleistä autoa Suomesta eikä Ruotsistakaan.
    Siellä Jenkeissä niitä vielä on mistä valita. Mielummin ostaisin kyllä vastaavan tästä ihan lähinurkilta.:)
     
    rane58 tykkää tästä.
  5. rb

    rb Double Gearhead

    Anteeksi uteliaisuuteni, mutta mikä auto sulla on mielessä?
     
  6. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Halpa Buick 1950-1952 2ht. Sieltä se rapakon takaa löytyi ja nyt odotellaan...
     
    rane58 ja rb tykkäävät tästä.
  7. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Kerro sitten kuin kävi....? ;)
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Suomi on aika pieni maa pyramidihuijaukselle ainakin harrasteautobusineksessa. Tosin ajoihan 1980-1990 -luvulla porukka esim pro stockia "meidän" rahoilla. Nyt asiat on jo unohdettu tai monet nuoremmat siitä epätietoisia.

    Me suomalaiset ollaan kilttiä kansaa.
     
  9. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Sen olen ymmärtänyt että tietyt toimijat rahoittaa viimeksi myydyillä autorahoilla edellisten myyntien kuluja/ rahteja tulleja yms.
     
  10. rb

    rb Double Gearhead

    Nojoo...... Kyllähän 80- luvun kuumimpiin aikoihin mahtui monenlaista.

    Varsinkin silloin, kun piilofarkku buumi alkoi, niin tarina kertoo sellaisestakin herrasta, joka keräsi asiakkailta rahat roudatakseen kontti tolkulla jenkkifarkkuja suomeen, mutta lentokoneeseen hypättyään herrasta ei kuultu sen jälkeen enää yhtään mitään.
     
    palontie tykkää tästä.
  11. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    Miltäs siellä pihalla näytti tiistaina?Oliko pitkäkinrivi kalustoa?
     
  12. pantera

    pantera Double Gearhead

    Joo.. mä luulen että tämän asian kommentointi ei minun osalta ole järkevää, saattaa olla asian osapuolilla ruuti niin kuivaa että ei tarvita kuin yks kipinä kunnon roihuun.
     
    rb ja MIAMIDRAGRACING tykkäävät tästä.
  13. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Me haettiin tänään tuo meidän pirssi. Olihan siellä autoja. Meidän ostos oli kunnoltaan mitä nyt tuollaiselta kikkareelta odotettiin. Ainut harmi oli nyt tuo suomessa jumittaminen Muitakin hakijoita oli paikalla ja jutusteltiin niitä näitä.
     
  14. fishbone

    fishbone Gearhead

    millaset oli mielialat?
     
  15. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    No tietysti pientä ihmettelyä. Lähinnä jutskattiin niitä näitä.
     
  16. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

    Se oli varmaan minä jonka kanssa jutskasit :) Oltiin Chargeria hakemassa.
     
    Jäpälä tykkää tästä.
  17. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Juu, mites se kesärenkailla ajo sujui?
     
  18. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

    Hyvin. Sanoin serkulle että mennään nätisti, no sen mielestä 160 kilsaa tunnissa on vissiin nätisti :) Itte en saanu ajaa edes kahvitauon jälkeen.... Noi renkaat piti paremmin kuin mun Volvon nastagummit, taitaa jenkeis olla paremmat seokset :)
     
  19. jouni

    jouni Gearhead


    Ei kuulu Aki Poikoselta rahoja takaisin, ei... Varmaan reilun parikymmentä kertaa olen asiasta muistuttanut, mutta ei tunnu kiinnostavan eli täysi huijari ja varas koko ukko. Etsikää luotettava välittäjä, Aki Poikonen ei ole sitä.
     
    belair54 tykkää tästä.
  20. peka

    peka 3rd gear

    Täys paskanpuhuja,mulla saamatta vuodelta 2008 Wisconsinin osoitteeseen tilaamani ja maksamani Cokerin valkosivut ja myös Akilta ostamani Kelsey&Hayesin pinnavanteet Caddyyn,aina tuli jos jonkunmoista selitystä,miksi ei taaskaan ollut kuormassa,tarkemmin kun näin jälkeenpäin ajattelen,ei äijällä tainnu edes vanteita ollakaan muuta kuin netistä imuroidut kuvat minkä mukaan niitä myi.No kaverillani ei ole -64 Caddyn lattiamatotkaan kyllä vielä saapuneet,piti tulla muutama vuosi ennen vanteitani,no 6 autoa meille sieltä kautta aikanaan tuli,tosin on kyllä hikikin virrannut odotellessa ja odotellessa,olis vaan kiva tietää kuinka monta kertaa ukko on samat vanteet ja renkaat muillekin myynyt
     
    belair54 ja jouni tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!