Mäntä

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja manun, 6.5.2019.

  1. manun

    manun 3rd gear

    Muuten on kyllä ihan miehekkäät saundit tuolla nokalla ja pelkillä peltisarjoilla
     
    SBChevy tykkää tästä.
  2. SBChevy

    SBChevy 1st gear

    Ei se kiihdytyspumppu helposti kyllä niin paljoa ruikkaa että tulpat sen takia kastuis.
    Mulla on vakio 305:n päällä spread bore 650dp 25/50cc pumpuilla ja ei kastele sekään tulppia.
    Syy miksi tuollanen kaasari niin ei ollut pienempiä hyllyssä ja tuota väliaikaismoottoria varten en alkanut osteleen mitään.
    Suuttimia joutu vähän pienentään kun tuo oli viimeksi 454:n päällä.
    Nyt 56/78 ja 454 66/84
    Sinällään mielenkiintoista että yksi kaasutin muuten asettuu noin nätisti säätöihin eri koneiden päälle,350:n päällä oli 25v sitten 60/80 suuttimet ja tuntuu joka alueella toimivan ihan ok,kunhan ei vaan mene "sotkimaan" mitään haistelijoita pakoputkiin ;)
    No on siellä katsastuksessa ollut anturi viimeksi reilu viikko sitten n.0.7co ja hc n.550,no siihenhän ei juurikaan suuttimien koot vaikuta ja seosruuvit on muistaakseni n.45min auki eli vois vaikka vähän avata lisää niin ehkä tuo hc vois vähän tipahtaa samalla.
    Voimaventtiilikin taitaa olla 8,5hg.
     
    Muokattu: 28.6.2020
  3. manun

    manun 3rd gear

    Eli vika on todennäköiseti johoissa, en ala niitämittailemmaan kun niissä on jo ihannäkyviä murtumia.
     
    SBChevy tykkää tästä.
  4. SBChevy

    SBChevy 1st gear

    Käykö kone kaikilla kuitenkin?
     
  5. manun

    manun 3rd gear

    Vaikee sannoo varmas, varmaan alkuun ainakin,niin vähä aikaa pyöri ennenkun tukehtuu. Kaikki putket tuntu kyllä kuumilta. Pistän johot tillaukseen niin kahtoo sitten uuvelleen,sen verta tympeetä tuo tulppien kuivailu
     

Kerro tästä muillekin!