mäntiä 360?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja duster70, 26.11.2005.

  1. Beep-Beep!

    Beep-Beep! 1st gear

  2. duster70

    duster70 1st gear

    jep! iteltä löytyy yks street dominator imusarja ylimääräisenä mut ei oikein sovi kyllä tohon koneeseen. olen katsellutkin victor 340 mut valmistaja ilmoittaa vetoaluueen aika korkealle´, mut ku ei ole ennen ollut ni ei tidä miten se toimis
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Street domi ei mee tohon käyttöön pikkulohkolla. Ne ilmotetut vetoalueet on suuntaa antavia; VIctor toimii hyvin myös matalammilla rundeille, mutta omaa pote ntiaalia vielä ylhäälläkin. Mm. Abun rautakansi 360:ssä tais olla victor, ja matalaa kymppiä. On muualtakin kokemusta noista "isoista" imusarjoista, se vetoalue ei tarkota sitä, etteikö sen alla mitään tapahtuis. Ja ton henkisessä laitteessa on syytä olla turbiini joka tarvittaessa luistaa sinne missä pauhu toden teolla alkaa.
     
  4. SC 285

    SC 285 1st gear

    Joo victor oli ja pelasi mun mielestä hyvin. Taitaa olla todellakin ainoa/paras imusarjavaihtoehto tuohon konstruktioon.

    Mulla oli lähtökierrokset alta 3000 rpm ja 60 ft kuitenkin matalaa 1.4 s. Turbiini oli jotain +5000 rpm...
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mites tuo Moparin M1? Eikos se ole aika samallainen kuin Victor.
    Itella on ollut molemmat koneessa ja en oikeen huamannut kumpi olis ollu paree :-? Mitas eroo on muuten Victor 340 ja Victor jr imusarjoilla?
    Jo Herra(?) tulipallin ei tartte vastata etta jr on nuorempi :soosoo:
     
  6. SC 285

    SC 285 1st gear

    Eikös tuo jr ole niinkuin letukkaan ja voorttiin ja sitte 340 mopsiin?? Ei mulla muuta tullu mieleen. Tota Moparin omaa en muuten edes muistanu :oops: Mutta siitä ei ole kokemusta. Eikös Terdulla ollut sellainen omassaan...
     
  7. Fireball

    Fireball Gearhead

    Olihan mulla M-1, ei näytä herroja ikä painavan kun muisti pelaa ja notkeus on tallella :rotfl: Gremlinkin näemmä lukee mun ajatuksia kuin avointa kirjaa kun blokkas jo ekana mieleen tulleen eron
     
  8. duster70

    duster70 1st gear

    täytyy varmaan sit ostaa victori :D niistä männistä et eikö kb190 olis ihan hyvä edelbrockkien kanssa tulis puristussuhde n.11.7:1 sen laskimen mukaan.
     
  9. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Vaikee sanoo, kun ei oo kokemusta noista KB männistä. Jotkut niitä käyttää, ja kyllähän nuo tuntuu toimivan. En oo niiden takomäntiä ikinä nähnytkään, mutta ne hyperit ainakin on työltään suht tyyppillistä valumäntä tasoa. Aikanaan kavereilla oli vakiokantinen 340 räyhämoottori, joka siihen aikaan kulki korkeeta ysiä, kun toi M1 tuli markkinoille niin ne swappas victorinsa tilalle sellasen ja ajat huononi kaks kymppiä. Varmaan useesti kombinaatiokohtasia juttuja.
     

Kerro tästä muillekin!