makke kerro mulle... (ilmastointihuolto)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja ArtiZi, 20.5.2003.

  1. ArtiZi

    ArtiZi 1st gear

    kelle viedä auto Turun seudulla (sä voisit tietää) kun ilmastoinnista ei tahdo kylmää saada. Pikkusen tulee viileetä, mutta tosi vähän, ja hiki virtaa kainaloista.

    Artturi
     
  2. makke

    makke 1st gear

    Olen nyt ollut muutaman vuoden poissa noista ilmastointikuvioista, joten varmaksi en osaa sanoa mitä tehdä.
    Sellaisista paikoista voit kysellä kuten Erko Sähkö.
    Sit on tuo Autoair, jonka olin aikoinaan laittamassa alulle.
    Kolmas olis sit Autosähkö Kaarilahti. En tiedä mikä on heidän tilanne nykyään, mutta aikoinaan heidän miehensä kävi mulla koulutuksessa.

    Yhtään paikkaa en voi suoralta kädeltä suositella, koska en tiedä kuinka hommat hoidetaan niissä nykyään.
     
  3. KajS

    KajS Gearhead

    Toivottavasti "se yksi paikka" ei ole Turun Autosähkö Oy Rieskalähteentiellä, puh 2765900.

    Mun dodge oli siellä ja kylmää tulee suuttimista vieläkin.
     
  4. jirka

    jirka 1st gear

    Ei viitti mainostaa keskustelupalstalla
    mutta Kone-Sottinen Oy tekee urusvuoressa
    raskaskoneisiin ilmastointihuoltoja.
    Jenkkeihin tarjouksella jos vaan aikaa löytyy
    0400-523767,
     
  5. makke

    makke 1st gear

    Ei ole kyseinen paikka, tuon ko. firman kanssa meillä ei ollut yhteistyötä aikoinaan. kovin hyvää en siitä kuullut asiakkailta.

    Tuo Kaarilahti on sataman läheisyydessä Nesteen takana. En siis tosiaankaan ole varma tekevätkö ilmastointihommia, hiukan epäilken. Luulen näet, että siellä se duuni loppui alkuinnostuksen jälkeen?!
     

Kerro tästä muillekin!