Tietty M-Sport -tarrakin auttaa mutta tuo takasivuikkunan muoto parhaiten jäljille johdattaa, tietty konepellin avautuminen tuosta kylkipokkauksen kohdalta myös.
Joskus 80-luvulla oli kaverilla lainassa uudenkarhea satku Audi tuolla myllyllä. Tuohon aikaan lienee ollut ihan hurja vakioauton mylly. Haettiin kaverille Pohjois-Karjalasta puretusta tukkikämpästä vuolukivi uunia. Uuni oli jo valmiiksi purettu. Oikein oli telikärry matkassa. Meinattiin että heittämällä Hämeeseen.... lastaus periaatteena oli, että jos jaksaa tuon kiven niin jaksaa se viedä vielä tämänkin. Viimeisen kiven jälkeen lähdettiin. Nippa nappa jaksoi kakkosella viedä järkähköä mäkeä ylös lappu lattiassa metsäautotietä. Päästiinhän me puolikilsaa kun eka kärryn rengas pamahti rikki. oltiin lievästi korvessa ja yötä vasten liikkeellä. Tuumittelua ja kuorma purkuun. Kaveri totesi että olkoot perkeleet. Siellä korvessa taitavat kivet olla vieläkin. Kolmella kumilla tultiin Hämeeseen.. pöljät!!
Tosiaan, Voisin kuitata tykkäysnapilla nähdyksi, jos vastaus väärin/vajaavainen. Oikean vastauksen tullessa vastaan heti, kun näen. Mulla tosin ei ole nettiä kun kotikoneella. Eli ei tule kännykkään ilmoitusta uudesta kommentista. Mutta aika paljon tässä pöydän ääressä istun. Sitten seuraava. Tässä riittää pelkkä merkki. Oli meillä kavereiden kanssa kimppa-auto aikoinaan. Matkailuauto. Tuolla käytiin festareilla, cruisingeissa ja ihan baarireissuilla. Ja ACS:kin käytiin tuolla.
Lähinnä tuon lamppu/vilkku/parkki-yhdistelmän perusteella arvioin, että tuo on Commer/Fargo-pohjainen koritus.
Mukava aihe. Hyvin on syöpynyt mieleen nää 70-80 lukuiset, kun näillä on opeteltu ajamista ja korjailtu 90 luvun alussa ennen kortin saamista ja sen jälkeenkin.