Mallory jakaja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja max, 18.4.2016.

  1. max

    max Double Gearhead

    V8 markettia selatessa osu sopivan hintanen ja kuntoinen virranjakaja silmään."esappl" myy tätä Malloryn jakajaa part.no.9548214 Chevrolettiin.
    Funtsin että tossahan vois olla hyvä jakaja mun 454 mottiin,joka jo luonteeltaan vaatii kunnon sytkävehkeet Kiina kamppeiden sijaan.
    Googletin jakajaa,ja harmikseni huomasin että tämä jakaja olis sopiva pelkästään ruiskun kanssa(näin väitettiin).Miksi?
    Jakajien kanssa en ole todellakaan mikään expertti,ja kaipaisinkin neuvoja voisko tämä Mallory kuitenkin olla sopiva mun tarpeisiin,454 on kuiteskin täysin vanhan liiton kaasari motti.

    P.S tais olla myös juttua,jotta em.jakajaa käytetään "Hall" anturin kanssa.
     
  2. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Näyttäis olevan tollanen teksti: Designed to be used with Edelbrock Pro-Flo electronic fuel injection systems only.
    Ja koska se on Computer-controlled niin et sä tee sillä mitään.
    Jos Malloryn haluut välttämättä, niin mun mielestä tollanen olis sulle sopiva: http://www.summitracing.com/int/parts/maa-3248201/overview/
     
  3. max

    max Double Gearhead

    Kiitos PauliR vinkistä,hyvä kun en ostovimmassani tehnyt kauppoja.
    Tänään ostin yhden 454 motin lisää kaikkien romujeni joukkoon.Nostettu ehkäpä Suburbanin tai vastaavan keulalta täydellisenä Californiassa.Gen V tai VI motti,mistä noista tietää.
    Sen verran ehdin sitä vilkaista,kun sitä Fiatiin tungin,niin jakajaan kyllä menee useita töpseleitä.
    No ei se mitään,koska tästäkin kaasaripeli tulee.Ruiskut sun muut hienoudet ovat nykyajan homostelua.
     
    PauliR tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!