Malmilla Teerisuontiellä seisova Duster...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BigBlock-V8, 12.5.2005.

  1. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Elikkä tuo vuosia seissyt -70(?) Duster.. Tietääkö kukaan enempiä/onko omistaja foorumilaisia? Voisi olla halukkaita ostajia tarjolla. :wink:
     
  2. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Vieläkö se siellä seisoo? Eikö puhe ole siitä punertavasta mustakilpisestä laitteesta josta on takaluukun lukko murrettu joskus auki? Sehän seisoi pitkään siinä talon parkkiksella sen tien varressa joka kulkee junaradan yli. En siinä paikassa ole autoa enää nähnyt, onko se siirretty jonnekin kadunvarteen?
     
  3. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Eipä seiso enää ainakaan talon pihalla.
     
  4. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Siinä se seisoo vieläkin saman tien varressa, onpi vain parkkipaikka siirtynyt pari parkkialuetta alamalmille päin ja on siis nyt lähempänä Vilppulantien risteystä.
     
  5. Jebulis

    Jebulis Gearhead

    Ettei oo sama Dusteri, mikä oli yhden Tattarisuon "jobbarin" hallussa joku 4v sitten. Kutoskoneella, mustapohjaiset kilvet oli sillon siinä.
     
  6. Jebulis

    Jebulis Gearhead

    Yritin ostaa sitä, mut ei onnistunu.
     
  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mä kävin kans sitä Tattiksen Dusteria tsiigaamassa, aijä väitti et "ei muuta kun eturenkaat kiinni ja leimalle", noinkohan olis menny ihan niin helpolla :odroll: Joku parikyt tonnia se olis halunnu siitä...(siis markkaa) Oli muuten Suomi-auto. Mä olin näkevinäni sen Dusterin jossain mut piru kun ei muista missä. Ei taida olla sama peli kun Teerisuontiellä. Siellä ainakin jossain vaiheessa makas jotain Ramblereitakin... Hertsikassakin happanee yks Punanen Duster, ja Pihlajamäessä yks 2D HT Dart. Onko noi Moparit noin hyviä et ne jätettän happanemaan...? :D
     
  8. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Siinähän vieressä seisoopi joku "hieman" rallia ajettu camino.. Kyljet molemmin puolin aika huonona, ja aika sanoisinko erikoinen bowtie taka aikkuna.. :D

    Jep Dusterissa oli ennen mustat kilvet, jotka nähtävästi palautettu viimevuonna... Tunnusta en muista, mutta tekniikkana tosiaan slantti ja väkisinvaihdettava... Tod.näk suomiauto.
     
  9. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Onks se semmonen keltanen Camino? Jonkun semmosen rusetti-ikkunalla mä oon joskus nähny, oli aika raadon näkönen. Sitä Teerisuontien Dusteria mä en oo nähny varmaan pariin vuoteen, pitäis varmaan käydä vilkasemassa. Viimeeks kun sen näin niin siinä oli kilvet vielä ja oli ihan ehjän näkönen...
     
  10. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Tunnen tuon Caminon omistajan jonka noi mainitut Rambleritkin on. Taitaapa tuntea moni muukin tällä palstalla kirjoittava. Hän vois tietää tuosta Dusteristakin. Kutosella se muulemma on, kuulin juuri toisaalta.
     
  11. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Kaminan omistaja on jo selvitetty siinä toivossa, että Dusterista saisi enempi tietoa.
     
  12. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Taitaa Dusterit olla niitä harvoja laitteita tässä maassa joita on tuotu ihan kunnollisia määriä uutena maahantuojan toimesta. Moneenkaan uitettuun laitteeseen en ole törmännyt.
     
  13. Jaska

    Jaska Gearhead

    missäs kohin pihlajamäkeä on se ht dartti?, oon yrittäny etsiä sitä sieltä mutten oo vielä löytäny...itekkin ihan vahingossa löysin sen dusterin ja ramblerin ym. vehkeet mitä siellä parkkiksella makaa.
     
  14. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Melkein kaikki kutvosella, manuaalilla ja mahdollisimman vähillä varusteilla :rotfl: yhteen 90-luvun alussa tuotuun dusteriin olen törmännyt, tosin tämäkin oli kutosella, manuaalilla, vähillä varusteilla ja kaupan päällisiksi vielä ruskea :lol: :rotfl:
     
  15. signet

    signet Gearhead

    siinähän se ostarin takana on ollu ainakin 5v
     
  16. balez

    balez 1st gear

    lahjottas jollekki jos ei itteensä kiinnosta..itsekkin nähnyt kyseiset vempyuttimet moneen oteeseen seisomas
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    piharaadot/projektit

    Toisaalta tuo on yleinen ilmiö kun hankkii jenkin, vanhan auton
    ja sitä pitäisi välillä vähän kunnostaa, niin se voi seistä vuosia pihalla.
    Kun aika kuluu kuin siivillä, koko ajan muutakin tekemistä.

    Välillä törmää täysin hylätyn oloisiin vuosia seisseihiin autoihin
    ja kun saa omistajan kiinni, niin kyllä hän aikoo sen laittaa mutta...
    Niin hieno ettei malta myydä, niin huono ettei jaksa laittaakaan.

    Sitten on tämä paras selitys "poikuus meni takapenkillä"

    Yksikin GM midsize kysyttiin, 10 vuotta seissy paloina taivasalla,
    vastaus oli: huollossa, ei myytävänä

    Sitten kun joku osuu "sopivalla" hetkellä paikalle kyseleen
    ja ne katoaa , hyvä jos ei sulattoon kuitenkaan.
     
  18. always bb

    always bb Gearhead

    hertsikassa kans seisoo tks dusteri koko talven siinä kadun varressa metskupunanen ja on joskus ihan rahalla tehyn näkönen mutta rapistuu sekin kovaa kyytiä "sääli".
     
  19. Toi Dusteri on varattu mulle ostan heti kun saan sen omistajan uudestaan kiinni joka on mahdotonta olen jutellut monta kertaa aina jäänyt hieman vaiheeseen, kilpiä ei ole palautettu vaan ne on otettu vain pois.

    Ja pihliksen Swingerin omistajaan ei myöskään saa yhteyttä ostan senkin pois heti kun löydän omistajan.
     
  20. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Jos niissä on kohta enää mitään ostettavaa... Ainakin Pihliksen Swinger oli jo pari vuotta sitten aika hapan...
     

Kerro tästä muillekin!