Matto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja doggydog, 13.9.2006.

  1. doggydog

    doggydog 1st gear

    Mistähän löytyis matto vm 61 chrysler newportiin. Vai saako niitä suomesta lainkaan?

    Miten sais korjattua nahkapenkissä olevat palkeenkielet?
    Ei viittisi koko penkkiä laittaa uudestaan vai peitänkö vain jollain istuinsuojalla? Vaikka ei noit istuinsuojiakaan näyttänyt löytyvän kun netistä etsin.
     
  2. buick8791

    buick8791 1st gear

    Jos ei niin viimesen päälle hyvää tarvi tulla, niin kunnon liimalla(esim hyvä kontaktiliima) siten, että pujotat sinne nahan alle tukikankaan ja sitten liimat nahan siihen kiinni. Jos on isoja paikattavia alueita, niin liimaus vähän kerrallaan/palkeenkieli, niin ei tule niin helposti suraa ja sotkua.
     
  3. doggydog

    doggydog 1st gear

    Juu tota^ mä itekin ajattelin, että vois olla yksinkertaisin konsti.
    Täytyy kokeilla :)
     
  4. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Auto Custom Carpet tekee muotoon prässättyä mattoa kaksioviseen '61 Chrysleriin joka etusohvalla. Itse olen ostanut mattoja Seppo Niemensivulta ja Racers Placesta.
     

Kerro tästä muillekin!