MB 312D suuttimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jordan, 17.7.2015.

  1. Jordan

    Jordan Gearhead

    Mersufoorumilta en löytänyt vastausta kysymykseen, saattaa olla vika etsiässäkin…

    Eli tollanen 98 mallin 312D sprintteri ja sen suuttimet. Mistäköhän noita lähtis edullisimmin metsästämään. Oon ymmärtäny että olisi vaihdettavilla kärjillä. Työn puolesta pääsee käyttämään suutinpenkkiä joten paineet saa tarkistettua mutta tuntuis luonnollisemmalta vaihtaa samalla kun rempoo noi ylös. Ajettu karvan alle 400tkm ja ei mitään tietoa onko vaihdettu vai ei. Viimeaikoina alkanu kovassa kiihdytyksessä kolmosella lykkäämään mustaa putkesta…

    Jori
     
  2. Jordan

    Jordan Gearhead

    Niinjuu, vedet ja öljyt pysyy omilla puolilla ja pumppu rempattu noin 60tkm sitten. Ainakaan mulle ei jääny mieleen kun suuttimet. Leiman savuarvo paripäivää sitten 0,16
     
  3. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Ootko ilmanputsarin vaihtanu? Ja turbo ehjä? Jos sellaista on...
     
  4. Jordan

    Jordan Gearhead

    Turbo tuntuu ehjältä, ei päittäisvälystä. Ilmanputsarikin vaihdettu. Huonontuneesta käynnistymisestä lähdin ensin hehkuja kattomaan mutta nekin ehjät. Sitten pikkuhiljaa alkanu puskemaan lakua putkesta...
     

Kerro tästä muillekin!