Meijän perän B-body Plymouthit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja MJF, 13.1.2008.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    samaa minäkin kahtelin ja mulla on jarkolta ostetut -69 runnerin takavalot ja niissä linssit syvemmällä?tai sitte ne ei ole runnerin valot.belvedereähän ol tuommosta tolppamallia ainakin -70 mallina.mopar raamatun mukaan 69 on tehty 2dr Cpe-6p mallia 33743kpl ja 2dr HT cpe-6p mallia 48549 kpl,eli on niitä tehty tolppamallina ja vieläpä vähemmäm ku ht mallia :D
     
  2. Onhan noita tolppa Roadrunnereita ja Superbeetä ebayssakin ollut viimei aikoinakin aika paljon tarjolla. Oisko koppa niin heiveröinen ht:nä, jos tehoa on paljon että jo tehtaalla on nähty paremmaksi laittaa kunnon tolppa.
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Sportti Satelliitissa ja Geeteeäksässä on takavalot syvemmällä. Tolleen niinku mulla. Neekerimalleissa (Belvedere, Satellite ja Road Runner) on sitten tuommoset pinnassa olevat valot.

    Moromoro, Terokin löysi tänne :D

    Hyvähän se on maalailla väärän väriseksi kun ei ole sitä lätkää muistuttelemassa lokasuojalla :poff: Mulla olis sattumalta jo valmiiksi valkoiset ovipahvit, ei tarttis värittää niitäkään toisen värisiksi :eek:
     
  4. KUE

    KUE 3rd gear

    .... nythän mä hokasin noi taka valot mä oon miettiny et jotain eroa tossa tavaloissa oli mut sportissa on linssit syvemmällä, ja tollanen tolppa mallin runneri ei oo vaan osunu silmiin :-?
     
  5. Mutku

    Mutku Gearhead

    GULP... heh :lol:

    No toivottavasti veditte sitten kans mustat ralliraidat kylkiin, raidat pitää olla! Ja ne Matin "Mopar Madness"-takasivulasit pitäs saada joka jätkälle :eek:

    - Mutku -
     
  6. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Runneri projektissa tapahtunu edistystä senverran että, kori purettuna ja tuettu ja oikaistu teräspalkki rungon päälle jonka alla pyörät ja jota voi siirrellä traktorilla. Neljä kuvaa lisäsin blokiin tästä apurungosta. Nyt koriiin uskaltaa tehdä korjauksia.
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Noniin, tästä tulee jo ehotusta väriksi Runneriin :D

    B3 hininen

    Satelliitistahan tulee palttiarallaa tämän värinen.
     
  8. Forwardlook

    Forwardlook Gearhead

    Plymouth Road Runner oli ensin saatavana vain "Pillared Coupe" mallina mutta koska myyntiluvut löivät kaikki odotukset lisättiin HT puolivälissä vuotta 1968 valikoimiin. Toisin kuin Super Beehen joka oli saatavana HT:nä vasta 1969. Alkuperäinen tarkoitushan kummassakin oli tarjota edullinen mutta kuitenkin suorituskykyinen auto, siksi aloitettiin tolppa-mallista.
     
  9. niklas_

    niklas_ 1st gear

    mutta silloin olisivat varmaan rakentanut superbirdit tolppamallista.... :odroll:
     
  10. Mutku

    Mutku Gearhead



    HIENO !!!!!!!!!!!!
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    nnnnätti on :D oispa meikäläisenkin plymari joskus noin hieno.
     
  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kyllä mustakin on pirun komia 8) Vaikka jotku väittää vastaankin :poff:
     
  14. MR.YELLOW MAN

    MR.YELLOW MAN 1st gear

    Musta... :argue:
     
  15. cuda69

    cuda69 Gearhead

    vieläkö ois ollu matta........ :D
     
  16. MR.YELLOW MAN

    MR.YELLOW MAN 1st gear

  17. MJF

    MJF Double Gearhead

    Takaluukun reunoja puhaltelin korista niin vahingossa tuli puhallettua kontinpohjakin. Tiiä sitten kannattiko, lopputulosena oli tietenkin reikäpeltiä :odroll: Pikkureikää vähän jokapuolella, keskellä enemmänkin ja isompaa. Sen verran isompaa ettei tinakaan pysy :eek: Pitkään tuli mietittyä jos olisi itse prässäilly sopivia uria, mutta soitto Coronet-65:lle muutti mielen. Runneriin oli jo tulossa uusi pohja ja kiireellisempänä projektina lunastin sen itselle :rotfl: Runneriin piti sitten tilata vielä toinenkin.
    Suomi-Valiantteihin tottuneena runkopalkit oli sisältä aika mukavan näköiset. Vähän kun pyyhkii pölyjä niin voi vetää maalit pintaan :lol:
    Kilk, töks ja pöks
     
  18. superB

    superB 1st gear

  19. belve70

    belve70 1st gear

    on teillä komeita kuvia maskeista, mää oon kateellinen 68-69 maskista :cry: vs.70 oma maski, mutta mulla on komeempi kylki :rotfl: .

    Tosta tolpan kantavuudesta, josta aiemmin oli puhetta. Ykx kaveri joskus sano, että jos teet pahan auton, osta tolppa. Tällä hetkellä vahvistetaan tolppa valiantia,alusta tangoilla, että saa pahan. Muista merkeistä en tiedä, mutta mopari tahtoo vääntyä.
     
  20. LBkökki

    LBkökki 1st gear

    Lisää juttua b mopareista
    kiva lueskella :eek:
     

Kerro tästä muillekin!