Meijän perän B-body Plymouthit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja MJF, 13.1.2008.

  1. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Kuvia lisätty blokiin. http://kuvablogi.com/blog/12604/1/

    Alkuviikosta puhistin maalit karvalaikalla korin laajoista pinnoista ja puhallin loput hiekalla. Korjaus pellitkin saapunut ihan nopealla aikataululla RP:stä. Selvisi että auto on ollut oranssin punainen ennen viimeistä mattamustaa, liekkö Suomessa olo aikoina. Muistaako kukaan?
     
  2. superB

    superB 1st gear

    huomenna olisi pohjoisen peräkamarin pojille netissä luettavaa :D
    tänään voi sitten tallilla ahkeroida kahden illan edestä :D
     
  3. superB

    superB 1st gear

  4. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Tallissa tapahtunut jonkuverran, kuvat kertonee enemmän, joita lisätty kuvablokiin, johon pääsee ykkös sivulta.
     
  5. dodge

    dodge Gearhead

    pellit ?

    Moi !
    Elikkä ostitko pellit siis RP:stä Keravalta?.Mitä maksoi takakontin lattia rahteineen + muut kulut.
     
  6. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Re: pellit ?


    Kyllä, Racers Placesta Keravalta ostin nuo pellit. Rapiat kolmesataa euroa maksoi kontinlattia + matkahuollon 38 euroa.
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Täyspitkät pellit on sitten melekeen kolmasosan halvemmat :odroll:
     
  8. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Projekti kuvia lisäsin.http://kuvablogi.com/blog/12604/

    Takalokarit saaneet uutta peltiä, kontin reunat, takavalojen kehät ja tälläviikolla tarkoitus saaha kontin pohja takaisin paikoilleen.
     
  9. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Olen soittanut puhelimella Runnerin eka omistajalle Helsinkiin, kertoi tulleen Runnerin kanssa yhtäaikaa Floridasta Coronetin -68 2D HT ja se on yhä hänellä. Ollut keula kolaroitu ja projektiasteella yhä. En kysynyt onko ollut Suomen kilvissä. Toivottavasti joskus tienpäällä. 8)
     
  10. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    On kyllä täydellisen hienosti entistetty RR tuossa linkissä. Juurikin tuo B3 light blue on ollut suunnitelmissa omaan autoon tai B5 bright blue. Mattamustaakin oon suunnitellut jos peltien sopivuus menee vaikeaksi.
     
  11. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Kuvia lisäilty "rojektista"-> http://kuvablogi.com/blog/12604/1/ Melkoista vääntöä oli korjata takasivulasien ympärykset jotta säilyi mitat, nyt helppo vaihe menossa, kabiinin lattiat. Tuleva tekniikkakin hahmottumassa, koneeksi -77 400, nelinelikymppisen kampuralla, elikkä kuutioita tulee 452. Lootaksi A-833 4-speed. :odroll:
     
  12. MJF

    MJF Double Gearhead

    On se hyvä että on tuo toinen levällään oleva mistä käy ottaan mittoja :D Joku vois varmaan siirtää tämän koko jutun tuonne Mopar B-bodyt osastoon?
     
  13. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Totta, moni mitoitus ongelma ratkennut käymällä mittomassa MJF:än Satelitea vaikka hardtop onkin.

    Minunkin mielestä voi ja saa tämän jutun siirtää B-body osastolle. :)
     
  14. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

  15. Hai

    Hai Double Gearhead

    Hatun noston arvoista suoritusta.
    Itseltä olis kyllä jääny tekemättä moni kohta. Onneksi meikäläisen 1968 aihio on hieman helpompi.
     
  16. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Mukava kuulla että joku ymmärtää tätä rojektia. :D
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Projektia seurataan silmä kovana. Thumbs up!
     
  18. RB-440

    RB-440 1st gear

    Juu, ymmärtää kyllä varmaan monikin. Oikeestaan vois kyllä sanoa ihailevansa suoritusta.

    Samalla voi todeta, että en kadu, että kävin aikanaan tuota katsomassa, mutten ostanut, sillä ei toi mulla olisi koskaan valmistunut. Mulla kun pelti taipuu vaan silloin kun törmään johonkin :wink:
     
  19. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Tämä on laajamittaisin mätäprojekti mitä oon ikinä tehnyt, monta yksityiskohtaa oon tehnyt eka kertaa tässä. Jotkut ei harrastajat on kyllä pyöritelleet päätään tämän nähdessään ja kysyneet että sanoppa suoraan eikö tämä ostos ollut pettymys ja että tiesitkö tämän kunnon ostaessa?, minä siihen että kyllä kunto tuli tarkkaan tutkittua ja todettua että kyllä tästä vielä auton tekee. Vielä ei oo usko ihteen loppunu ettenkö saa tätä loppuun vietyä. Vasemman puolen A-pilarin korjaus nyt menossa, sen suhteen homma hanskassa mutta oikean puolen vielä tekemätä ja se on aivan paska kunnoltaan, mutta kyllä se siitä, väkisellä. 8)
     
  20. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Kuvatuksia lisäilty pellinväännöstä. En nyt viitsi linkkiä lisätä, kiinnostuneet kyllä löydätte sen esim. tämän sivun ylimmäisestä viestistä.
     

Kerro tästä muillekin!