Meijän perän B-body Plymouthit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja MJF, 13.1.2008.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    itseltä olisi tuon korjaaminen jäänyt tekemättä. tai ainaski se olis vienyt paaaaaaaaaljon aikaa..

    mun mielestä on hienoa, että viitsit ja jaksat korjata tuon auton. on se niin hieno malli, ettei sitä paaliin saa laittaa..

    tässä on hauskinta ja palkitsevaa se, että nyt tiedät, minkä kuntoinen auto on alla, kun työ on valmis..

    iso käsi osaamistaidollesi ja viitseliäisyydellesi 8) 8)
     
  2. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Mukavaa kuulla kannustavia kommentteja. 8)

    Auton valmistumiselle en ole asettanut aikataulua, enkä aseta, vaan "se valmistuu ennemmin tai myöhemmin" kuten sanottiin uutisissa Venäjällä rakenteilla olevasta pilvenpiirtäjän aikataulusta.
    :rotfl:
     
  3. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Nostetaampa tätäkin aihetta välillä. Projekti kuvia oon lisännyt muutaman kerran tässä välillä kun aihe viimeksi ollut ylhäällä, viimeksi tänään latasin kymmenen kuvaa. Koppa on nyt manuaalin laajennus pahkaa vaille hitsattu ja saumatkin tinattu melkein kaikki. Viime päivinä rakentelin korin kallistus pukin jossa hylsy roikkuu nyt kyljellään. Seuraavana työlistalla, helmojen tinaus, loppujen vanhojen pohjamassojen poisraapiminen, muutamien hitsaussaumojen hiontaa, maalausta massausta ja ruostesuojausta. Tulevaisuudessa tarvittavia osia tullut ja tulossa MJF:än avustuksella isonveden takaa, Hurst 4-speed vaihekeppi tuli tälläviikolla, käytetty, ebay ihmemaasta.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Hienoa jälkeä!
     
  5. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Kiitos kehuista! Minäkin seurannut sun PPR Cuda projektia aktiivisesti, vimeistelyn taso on huikeaa sulla. Mun autoon tulee massa pohjaan käytännön syistä kun on paljon sorateitä täälläpäin, enkä kaihda ajaa soralla. :D
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kävin muutama viikko sitte hakemassa tatulta konepellin lainaat et saahaan tehtyä muotti lasikuituista varten ja täytyy todeta että kyl kaverilla on homma hanskassa,uskomattoman lyhyessä ajassa melkein koko auto hitsattu .homman tajuaa vasta kun käy paikanpäällä kahtomassa.
     
  7. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Projekti kuulumisia tähän vaihteeksi. Kuvia lisäsin, osa huonoja ja missäsattuu järjestyksessä, mutta RR on nyt rullaava omilla akseleillaan ja ohjaus ja kaikki alustaan ja jousitukseen liittyvä paikollaan. Maaleina oon käyttäny, POR-15 , Standox 1K happohitsausprimeriä ja Tikkurilan Epokseja. Melkonen vauhti ollu mulla päällä viime viikkoina mutta nyt tauko paikallaan.
     
  8. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    WAU! Kumarran niin syvään, että pää osuu maahan! Noita peltihommia ei olis joka ukko vääntänyt.
     
  10. martiar

    martiar 1st gear

    Hienoa nähdä että projekti on edennyt hienosti .... on hommat hienosti hanskassa !!!
    Nostetaan hattua ja korkealle !!!

    AM-Racing
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    sehän on ihan auton näköinen 8)

    hyvin on edennyt tuokin projekti :D


    pitäis ottaa mallia omiinkin rakenteluihin :odroll: :oops:
     
  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    jep.tatu on teheny miehen työn tuon auton kanssa,ei voi ku ihmetellä tahtia missä ajassa se on tehty ja vieläpä hyvin.
     
  13. KUE

    KUE 3rd gear

    No missäs mallis Tatun RR on tänä päivänä?
     
  14. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Komiasti on peltiä taivuteltu...tuloo "elävästi mieleen" oma siipiMopen peltisavotta.
    Montako neliöö meni plootua?
     
  15. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    On se edistynut viimesyksystä jolloin viimeksi lisäsin kuvia ja tämä keskutelu on ollut ylhäällä. Viimeviikkoina olen tehnyt maalauksen pohjia, eli se on pohjaväreissä vielä mutta ei kauaa. Heinäkuussa se menee maalattavaksi. Väriksi tulee T5 bronze fire metallic ja mattamustat raidat konepeltiin. Viimetalven aikana kunnostin kaiken irti olevan osan, melkein kaikki on valmiina auton kokoamista varten, sitten kun pintäväri ruiskutettu. Kuvia tulossa.

    ps. Minulla on vielä se takaluukunkansi tallessa siihen grilliin.
     
  16. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    En muista enää montako neliötä kului mutta oisko ollut jotain neljä tai viisi neliötä ei sen enempää, tähän autoon tarvi kaikenlaisia pikkupaikkoja hirveä määrä niin hukkapaloja ei pajoa jäänyt peltiarkeista.
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minä käyn joku lauantaiaamu koukkaan sen luukun kyytiin kun meen käymään KUE:lla kylässä.Ilmottelen hyvissä ajoin millon oon menossa.
     
  18. KUE

    KUE 3rd gear


    Esko lupas ottaa sen pellin mukaansa ku tulee pohjanmaalle.
     
  19. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    OK. Katonalla tallessa on takaluukunkansi.
     
  20. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

Kerro tästä muillekin!