Meille kans!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rod Drivers Joensuu ry', aloittaja Luakkonen, 11.7.2006.

  1. Luakkonen

    Luakkonen 1st gear

    No nih.

    Nyt on sitten meilläkin tämmönen täällä.

    Sitähän minä vain, että KOLINA MEET on edelleenkin tarkoitus järjestää elokuussa. Paikka on vielä ihan pikkiriikkisen auki, mutta täältähän senkin tilanteen kehittymistä on helppo seurata.

    Jatkakaa.

    t. Luakkonen
    el presidente
    Hot Rod Drivers Joensuu

    PS. huom. uusi nettiosoite www.tulijaleimaus.com/jhrd !
     
  2. budweiser

    budweiser Gearhead

    No helevata, täähän on kätevää, eiku vaan tänne mölisemään...(kohta ei tarvi tulla ees lupille asti söndag iltaisin).
    Nii, olihan mulla asiaakin, mitenkä se sitte se p-mäelle mänö, taitaa nyt sitte siirtyä lauantaille useimmilla lähtijöillä??? mistä ja moneltako?
     
  3. Luakkonen

    Luakkonen 1st gear

    Aamusta varmaan,
    pitänee soitella Hessulle. Se lähtee Käkdylläkillä ja Pete vissiin Mussella.

    Ese lähtee prätkällä kans letkaan.

    Mulla on pikku hiki: öljynkierrossa iski yllättävä ongelma, kuhan ei olis pumppu paskana. Mutta pitää ropata illalla sitä, josko se siitä.

    Kahtellaan.
     
  4. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    jaa että kansa lähtee la? pitää kahtoo jos sitä lähtis urheilee jo pe..?
    mites budi? jääkö la aamuun lähtö?
     
  5. HELL2

    HELL2 Gearhead

    No hemmetti....kehitystä tälläkin rintamalla....hyvä Luakkonen..ja nettisivutkin..bra. (kotikoneella ei kyllä se video näy).

    Tuosta Pieksämäelle lähöstä et klo 9.00 Lauantaina starttailee porukat noljakan s-marketilta. Eikös lie hyvä aika meillekkin?!

    Joku raati valkkas miut valvojaks tälle osiolle että kirjotelkaa ihmisiks ku en mie niitä pahimpii osaa kuitenkaan pois raakata(vielä)!!!
     
  6. Tupis

    Tupis 3rd gear

    HELL2, kyllä siihen äkkiä oppii :D
    Tervetuloa vuan JHRD tälle palstalle
     
  7. Luakkonen

    Luakkonen 1st gear

    Juu,

    HELL2: se raati olin minä. MINÄ! MINÄ!!!

    P-mäen keikasta: aamuyheksän on ok, koitan saada öljypumpun takasin kasaan tänään niin voi onnistuu multakin.

    Jollekin klubin kyltti messiin pajalta, muuten. Automiehille meinaan...
     
  8. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    Myö karataan vähä etuajassa muista :soosoo: mut tulukaaha ukkelit perästä kuha kerkiittä.
    siellä sitte. :wink:
     
  9. budweiser

    budweiser Gearhead

    Mie voisin kyllä jo pe. lähtee menemään, sain tämän viikon rojektin jo valmiiks ja pois käsistä, nii kyllähän tästä joutaa. oisko sikalintta mihin aikaan menossa?
     
  10. Lassi

    Lassi Gearhead

    Sikalintan puolesta vastaan, että se lähtee varmaan kuuden maita liikkeelle. Saattapi olla, että joudutaan kuopion kautta kulkemaan.

    Budweiseri, taisit ajaa sillä autonkuljettimellas miun valiantin takana tänään kanervalan suunnalla?
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D Onneks olokoonpa! Jospa meille kajjaanin kujjuneillekki joskus tämmöstä ilosanomaa toivoteltas, notta omat sivut... :eek:
     
  12. TiGGer

    TiGGer 1st gear

    Mikäli joku muukin kerho haluaa itselleen oman foorumialueen OD:lle niin laitelkaas YV:tä minulle.
     

Kerro tästä muillekin!