mekaaninen lämpömittari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja esco_73, 12.12.2006.

  1. esco_73

    esco_73 3rd gear

    voikohan sitä johtoa mikä tulee anturilta korjata kun on menny poikki ja koitin tinata mutta mittari ei näytä siltikään mitään ja mittari on melko uusi, että siinä ei varmaan oo vikaa.
     
  2. w9816

    w9816 1st gear

    mittari on entinen, eetteri hävinnyt.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu edelliselle. Se ei ole johto, vaan kapillaariputki.
     
  4. cdv 77

    cdv 77 Gearhead

    Ainakin mittarikorjaamo Palanto Tampereella korjaa. (korjasi ainakin 80 luvulla vanhan mersun mittarin)
     
  5. esco_73

    esco_73 3rd gear

    taitaa tulla halvemmaks ostaa uusi mittari kun alkaa korjauttaa
     
  6. jus57

    jus57 Gearhead

    Onkos mitään tehtävissä kun auto meter pro compin ligued filled mittari on alkanut hyytymään.
    Eli pitkin kesää seurannut että näyttää liian vähän, mulla mittaristossa kaksi lämpömittaria,kumpikin mekaanisia auto metereitä,Toinen mittaa lohkosta ja toinen,siis tää mikä kiukuttelee kannesta.
    Aiempi mittari näytti melkein samaa mutta katkoin siitä anturin...
    Nyt alkaa olla eroa jo 70f..
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kylläpähän se tänäpänä on sellanen, että ostat uuden mittarin.
     

Kerro tästä muillekin!