Meni hermo pösö käyttiksen kanssa!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja textex, 26.9.2010.

  1. black label

    black label 1st gear

    Monilla nyt vaan on tietty asenne ranskiksia kohtaan joka ei poistu vaikka puulla päähän löisi, ja oisi kuinka hyviä meopelejä tahansa. Ite noita niin puolustele, autoja kyl siinä missä muutki eurot. Oudonnäköiset sitikat tietty sit ihan erikseen :poff:
     
  2. jake74

    jake74 1st gear

    volkkarista löyty vänkärinpuolelta 7mm ja kuskinpuolelta 8mm :lol:
     
  3. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Heh, mun isän 2005 boxter on vähintään kerran kuussa korjaamolla. Ajettu jotain 120 tkm.
    mm rek otteessa sanotaan: suurin sallittu rakenteellinen nopeus 100 km/h,
    ja käyttäjän ohjekirjassa hinaaminen kieletty :rotfl:
    Tuhansia euroja on mennyt korjaamiseen tänä vuonna.

    vaimon sedän pösö partner, sama juttu, korjaamolla melkein joka toinen viikko. mm lasi haljennut, kun korissa jännitettä :rotfl:
     
  4. Turnn

    Turnn Gearhead

    Samaa mieltä,naljailua kyllä riittää. Mulla ollut toi -98 406:n kuus vuotta ja hyvin on sen kans pärjänny.
    Huomasin että on se vaan pirun mukava ajaa kun sen 2gen. camaron jälkeen otin tänään ajoon.
     
  5. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Voisko ne Boxerin murheet johtua siitä että siinä on Fordin tekniikka :rotfl: mun pakussa ainakin on konepuolella vähän joka osassa Fordin logo. Ei sitä ensin voortti myyjä halunnut myöntää. Nää uudet on niin monikansallisia kapistuksi.
    Tosin mun nykyinen työkalu on rullannut jo 50 tuhatta kilsaa ilman mitään murhetta(no on yks ajovalopoltin menny) ja pääasiassa noi kilsat on tullu trailerinvedosta eli ei ihan köykäisessa ajossa. Kevyemmät kuljetukset hoidetaan 7 vuotta vanhalla Citikalla joka sekin on tänä vuonna rullannut about 30tuhatta huoletonta kilometriä
     
  6. Kylänvanhin

    Kylänvanhin 3rd gear

    [quote="ragtop64]mm rek otteessa sanotaan: suurin sallittu rakenteellinen nopeus 100 km/h,
    ja käyttäjän ohjekirjassa hinaaminen kieletty :rotfl:
    [/quote]

    HÖH
    eikös käkkylänkin hinaaminen ole kielletty??
     
  7. hapa58

    hapa58 Gearhead

    HÖH
    eikös käkkylänkin hinaaminen ole kielletty??[/quote][/quote]

    Mikäs käkkylää estää pökötillä hinaamasta ? :lol:
     

Kerro tästä muillekin!