Minne mahtaa olla kadonnut punainen '58 4 d HT farmi mikä seisoskeli satunnaisesti Topeliuksenkadulla 90-luvun puolessa välissä. Taisi olla jonkun 50-luku -harrastajan käyttöautona ja mikäli oikein väärin muistan harrastepelinä oli joku iso Hudson/Nash/Kaiser(?).
....Joo itekki oon monesti miettinyt tuon auton kohtaloa.Ei varmaan toista suomessa ole... 8) ..Toivottavasti hengissä,mutta eihän tämäkin mörköfarmi oo menny ruotsiin?
Nyt olisi tää -58 punainen Commuter farmi myynnissä. Auto ei oo missään priimakunnossa ja tällähetkellä Lohjalla. Hintaa omistaja pyytää 4000 €. Toimin itse tässä vaan välikätenä. Tiedustelut numerosta 040-7202173 Petteri.
Muistan myös tapauksen kun siihen aikaan olin Espossa töissä ja äiti asuu myös Topeliuksenkadulla , niin tuli sitä aina ihailtua kylässä käydessä.Autohan oli ilmeisesti talviautona. "James" tarra kuskin ovessa muistaakseni. Niin ja omistajan asunnosta oli jossain naistenlehdessä juttua kun siellä oli kaikki autenttisen 50-lukulaista. Jossain siinä liki ilmeisesti asui/asuu.
Niin ja auto on muistaakseni päässyt yhteen kirjaankin.Oiskohan ollu nimeltään amerikkalaisia suomessa? :-?