Mercury 1957-58

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Clipper, 11.1.2006.

1. yfreak57

yfreak57 3rd gear

Minne mahtaa olla kadonnut punainen '58 4 d HT farmi mikä seisoskeli satunnaisesti Topeliuksenkadulla 90-luvun puolessa välissä.
    Taisi olla jonkun 50-luku -harrastajan käyttöautona ja mikäli oikein väärin muistan harrastepelinä oli joku iso Hudson/Nash/Kaiser(?).

2. Ismoskosmos

Ismoskosmos Gearhead

:D ....Joo itekki oon monesti miettinyt tuon auton kohtaloa.Ei varmaan toista suomessa ole... 8) ..Toivottavasti hengissä,mutta eihän tämäkin mörköfarmi oo menny ruotsiin? :eek:

3. 59

59 Gearhead

Tuo farmari näkyi Forssassa joitakin vuosia sitten, olisiko ollut 2002?

4. gal3902d

gal3902d 1st gear

Nyt olisi tää -58 punainen Commuter farmi myynnissä. Auto ei oo missään priimakunnossa ja tällähetkellä Lohjalla. Hintaa omistaja pyytää 4000 €.
    Toimin itse tässä vaan välikätenä. Tiedustelut numerosta 040-7202173 Petteri.

5. Ismoskosmos

Ismoskosmos Gearhead

:eek: Voi saakeli!Pitikö se juosta pankkiin...

6. MH

MH 3rd gear

Muistan myös tapauksen kun siihen aikaan olin Espossa töissä ja äiti asuu
    myös Topeliuksenkadulla , niin tuli sitä aina ihailtua kylässä käydessä.Autohan oli ilmeisesti talviautona. "James" tarra kuskin ovessa muistaakseni.

Niin ja omistajan asunnosta oli jossain naistenlehdessä juttua kun siellä oli kaikki autenttisen 50-lukulaista. Jossain siinä liki ilmeisesti asui/asuu.

7. Ismoskosmos

Ismoskosmos Gearhead

:) Niin ja auto on muistaakseni päässyt yhteen kirjaankin.Oiskohan ollu nimeltään amerikkalaisia suomessa? :-?

Kerro tästä muillekin!