Mercury 49-51

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 15.1.2004.

1. lucky13

lucky13 1st gear

Onkssulla vanha viä olemassa? Jos siitä sais kennottamalla, tms...?

2. EdselHomo

EdselHomo Gearhead

Lincolnin jäähdyttäjä on isompi eli ei sovi Mörköön. Koko vesitilavuus n. koneen kanssa n. 31 litraa.... :rotfl:

Kysyin kennotusta Suomessa ja arvio oli n. 750-800. Huusin sitten Ebayst ton kennotetun. Mörkön jäähdyttimen kennotuksen pitäis kyllä saada halvemmalla.

Eli siis se vanha kyllä on vie tallella.

3. lucky13

lucky13 1st gear

Ehkä menee tohon Griffiniin... Täytyy pähkiä, eipä tuo ole ensimmäinen ongelmista... :rotfl: :poff:

4. JanneK

JanneK 3rd gear

5. v-v

v-v Gearhead

Pitää olla kielikello ja sanoo tää.....

Suomen -49 kanta kasvanu taas yhdellä 8)

6. SRV

SRV 1st gear

Minnekköhän päin suomea mahdollisesti.. :poff:

7. Chevy ´53

Chevy ´53 Gearhead

8. Ismoskosmos

Ismoskosmos Double Gearhead

:eek: No jopa oli hienoja kuvia...

9. TATU

TATU Gearhead

10. SRV

SRV 1st gear

Ei täs kuule oo nukuttu uudenvuodenjälkee paljolti ollenkaa.. :poff:

11. Roadster34

Roadster34 Gearhead

Minulla jäi ylimääräisiksi tässäkin viestiketjussa mainitut ford aerostarin jouset, jotka laskee keulaa 3" säilyttäen hyvät jousto-ominaisuudet. Uudet ja käyttämättömät. Maksoi 170 eur, myydään nyt 140 eurolla. 0400-165344.

12. v-v

v-v Gearhead

Ja herännykki aina märistä lakanoista :poff:

13. NURMALE

NURMALE 1st gear

Tarvetta olisi -49-50 Mercuryn etupuskurille, mielellään kohtuu kuntoinen,
    käyttöä olis myös kardaanitunnelin irto pellille, eli sille mikä irtoaa
    lattiasta ruuveilla. jos moisia osia lojuu ylimääräisenä ni soittoa numeroon:
    050-5668825 Mika

14. Jäpälä

Jäpälä Gearhead

Onkohan minulla jossain tuommoinen vaihteistopelti, vai onko se kalakukkomaassa, Caddy 63 ookko hereillä?

15. akseli

akseli 1st gear

TARVETTA OLISI

Olisi tarvetta -51 mercuryn koe taululle tai ainakin mittaristolle sekä rattiputkelle ja ratille

T:GREASER

16. Caddy63

Caddy63 3rd gear

Hereillä ollaan, mulla se tunnelin pelti varmaan jossain on, joutaa jos vaan löytyy.

17. Jäpälä

Jäpälä Gearhead

Minulla on vielä noi rattiputki ilman akselia, vaihdekeppi hässäkkä,vilkkukatkaisin systeemit ja ratti. 250E niin vaihtaa maisemaa

18. akseli

akseli 1st gear

Terve "jäpälä"
    Yritin ostaa noi sun osat jo noin 1-2 vuotta sitten ja silloin hinta oli hiukan edullisempi mut sun piti vaan käydä kattomassa mitä muita osia löytyy mercuryyn mut susta ei kuulunut mitään sen jälkeen mikäs noitten osin oikea hinta on tänään

T:GREASER

19. Jäpälä

Jäpälä Gearhead

Jaa, noinko meillä on päässyt käymään. No en ihmettele yhtään, käytän samaa päätä näet kesät talvet. Minun mielestä hintayksimielisyyteen ei päästy, voi olla että muistan/ jymmärsin väärin,tai sit se oli joku muu kuka näitä kyseli. (seli,seli) No 200 e olkoon menneeks. Otakko?
    Muit osia ei ole enään kuin orkkis ilmaputsaripömpeli ja hieno musta takapuskuri.

20. petu54

petu54 2nd gear

Mä voisin ostaa -51 Mercuryn taka-akselin jarruineen päivineen, jos jollaa olis halvalla myydä. Tai sitten myydä siihen jonkun taka-akseliin -51 Mercuryn :eek:

Kerro tästä muillekin!