Mercury 49-51

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 15.1.2004.

  1. vepi

    vepi Gearhead

    jos joku tarvittis 50 lincolnin etupuskuria ja keulaa korjauspaloja mulla ois nyt ylimääräsenä sellaiset jatkojalostuksen ansiosta. kysy jos on käyttöä..
     
  2. spychobilly

    spychobilly Gearhead

  3. JanneK

    JanneK 3rd gear

  4. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    2d mercuryn oven pituus? 8)
     
  5. petu54

    petu54 2nd gear

    27cm pidempi kuin 4ovisen etuovi.
     
  6. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    jeps thänks! 8)
     
  7. JanneK

    JanneK 3rd gear

  8. bootsi

    bootsi Gearhead

  9. bbford

    bbford Gearhead

    Olikos kukaan laittanut ilmajousia mercuryynsä? Purkasin etuakseliston omastani välysten poistoa varten ja aloin taas mallailla pusseja sinne. Olis kysyttävää kovasti ja valokuvat aiheesta auttaisivat tietenkin todella paljon.
     
  10. spychobilly

    spychobilly Gearhead

  11. petu54

    petu54 2nd gear

    Laitoin sulle viestiä tuosta. Kuvia ei kyllä valitettavasti ole. Ne kyllä kertoisi tässäkin asiassa enemmän ku tuhat sanaa.
     
  12. wizkid

    wizkid Gearhead

    Käykö 51 mercuryn fenderskirtit 50:een baby lincolniin?
     
  13. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Käy.
    [​IMG]
     
  14. petu54

    petu54 2nd gear

  15. wizkid

    wizkid Gearhead

    Minkäs kokoisia rättirenkaita ootte käyttänyt baby lincolneissa? orkkis koko on vissiin 8.00x15? onko se hyvä koko madallettuun linkkiin?

    käykö 50:n mercuryn helmat 50 linkkiin ja mistä kannattaa ostaa?
     
  16. petu54

    petu54 2nd gear

    Renkaina mulla oli aluksi 8.20/15, mutta nyt olen käyttänyt muutaman vuoden 6.70/15 kokoa. Kaikki tolta väliltä on varmaan ihan hyvä, kunhan on leveät valkosivut :wink:


    Babylincolnin kori on täysin identtinen Mercuryn korin kanssa, eli ne helmatkin täsmää keskenään. Itse olen helmat tehnyt. ei ole mikään yliluonnollisen vaikea tehdä.
     
  17. wizkid

    wizkid Gearhead

    juu, aika simppelin näköiset nuo 4-ovisen helmat näyttää. Mut rockautosta 36 taalaa kpl, niin meinasin ettei siihen hintaan kannata alkaa itte turaamaan.
     
  18. vepi

    vepi Gearhead

    no ne rokkiauton helmat on suorat silleen pituus suunnassa. että jos ne istuttaa etu ja takalokariin nähden hyvin jää se helma noin tuuman tai vähän yli sisään siitä p-pilarin kohdalta.
    Eli jos katsot oviesi ala reunoja ne ei ole suorat vaan vähän käyrät

    ?
     
  19. Kalu

    Kalu Double Gearhead

  20. wizkid

    wizkid Gearhead

    ok, vähän ihmettelinkin tuota rokkiauton hintaa, kun se oli niin paljon halvempi kuin esim. green mountainin vastaava. Tuo green mountainin helmat on ilmeisesti parasta mitä saa, ainakin hamb-foorumin mukaan.

    laitotiko ite rokkiauton helmat vai teitkö ite?
     

Kerro tästä muillekin!