metsäautolöydöskuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja makke, 16.7.2003.

  1. Karva

    Karva Gearhead

    Tuota ... jos net popedat kävi jotain kiinnostaan niin noi löydöt KSNK:lta jotka myin eli mallit -52 ja -54 olis tossa tontilla viellä ja tietysti tiellä, se tyyppi jolle ne meni ei ole käynny hakemassa, ovat olleet tollaset pari kuukautta paikallansa ja kohta ne lähtee jonnekkin ... eli se kaveri vois vaikka myydä ne, ainakin se ilmoitteli niitä 500 E keltaisessa eli on pahin innostus tai paikat loppunnu, minä nyt haluan ne enään täältä pois ... jos kiinnostaa laita privaatti viestiä ???

    Onko noilla romu heeboilla noita moppe 36 - 40 kori osia, tai 48 - 53 cakkylän takasiivet ja konepelti, niin ja sitten vielä ford 39 takalokarit, täällä päin kun olis noita poikain projekteja joihin tarvis olla jonkin sortin harsopeltiä jotta saapi muodot ja parsittua tai jotain ...
    :-o :-o :-o




    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Karva 2003-07-29 10:00 ]</font>
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ei ollut ainakaan tuolla romuheebolla tarvitsemiasi osia. Porin BRBG:n suunnalta vois löytyä tuota Mopar-osaa... Kyselepä.
     
  3. makke

    makke 1st gear

    Hups, olihan Nash käynyt varsin matalaksi...
    Muuten ne viimeisimmät kuvat ei ainakaan mulla toimi.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jep jep. Minä kävin siellä vuoden 1990 kesällä, koska yksi kamu asui ihan romuautotarhan vieressä. Ihan valtavasti autoja. Kamu muutti muualle. Nyttemmin autoja on paljon vähemmän.

    T: Masa
     
  5. Wesku

    Wesku Gearhead

    Pitääpä vilkasta huomenna kun meen töihin. En oo kyllä huomannu siinä mitään, mut eipä ole älynny katella niin tarkkaan.
     
  6. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Itsekin on tullut noita rojekteja keräiltyä nyt vaan tila tahtoo loppua kesken, jonkunlaisena periaatteena on ollut että kunhan eivät lahoa ulkona, toisaalta sitten olen romufanaatikko eli aina kun jossain näkyy uusia aivan älyttömän ihania romuja pitää käydä tutkimassa vaikka niissä ei olisikaan mitään jäljellä. Joskus vähän ihmetyttää kun esim. jonkun autoharrastaja tutun kanssa löytää romuja ja itse hyökkää lenkkarit märkänä tutkimaan, toinen hölmönä -***tu sehän on joku pas*a eihän siinä oo ees konetta. Vaan niin kai se on että kaikkia ei romut kiinnosta.
     
  7. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    makke:

    Onko HB Viva = B Kadett ja HC = C?

    Mistä vuodesta lähtien Brasiliassa on tehty Opeleita nimellä Chevrolet?
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Makken puolesta: ei ole... Vivoilla ei ole käytännössä mitään yhteistä Opeleiden kanssa. Tekniikka on eri, pellit erilaiset, sisusta erilainen, edes pulttijako vanteissa ei ole ihan sama....
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joko joku kävi katsomassa tai kuvaamassa?
     

Kerro tästä muillekin!