MGA Roadster 1959 hyvään kotiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'M.G. Car Club of Finland ry', aloittaja Ekeberg60, 4.9.2013.

  1. Ekeberg60

    Ekeberg60 1st gear

    Ajattelin luopua pitkään omistamastani MG:stä, koska kaunis auto seisoo enimmäkseen tallissa. Liikunta tekisi sille hyvää.

    Autoa on parinkymmenen vuoden aikana kunnostettu paljon ja ajettu vähän. Nyt se on mielestäni aika hyvässä teknisessä kunnossa. Eikä ole rumakaan. Punainen, ruosteeton Kalifornia-auto. Melko perusteellisesti läpikäyty.

    Jos kiinnostaa, ota yhteyttä: arimkurki@gmail.com

    Hintapyyntö 19.500 euroa. Tai vaihto Land-Rover Defenderiin. Mutta ei mihinkään projektiin.
     
  2. Ekeberg60

    Ekeberg60 1st gear

    Pari täsmennystä viestiini.

    1. Hinnasta ja maksuehdoista voidaan aina kevyesti keskustella. Mutta puoli-ilmaiseksi autoa ei saa. Autoa voi tietenkin myös sopimuksen mukaan tulla katsomaan ja varmistumaan tavaran laadusta.

    2. Haluamani tasoinen Land Rover maksaa todennäköisesti jonkin verran enemmän, joten olen varautunut välirahan maksamiseen. Tosin Lantikkamiehet taitavat olla eri klubeissa...
     
  3. Ekeberg60

    Ekeberg60 1st gear

    Syystarjous. Kausialennus 1500 euroa :) Voin myös säilyttää auton kevääseen. Kuivassa tallissa.
     
  4. Ekeberg60

    Ekeberg60 1st gear

    Nyt olen ehkä löytänyt sopivan Land Roverin. MG:n saisi nyt 17.000 eurolla. Toiset vanteet ja tarakka kaupan päälle :)
     
  5. Ekeberg60

    Ekeberg60 1st gear

    Kevät on tullut ja avoautojen hinnat nousevat :)

    Jotten syyllistyisi harhaanjohtavaan mainontaan, ilmoitan nyt täälläkin, että MGA maksaa tällä hetkellä 18.500 euroa. Jos uudistan etujarrut, hinta nousee ainakin 19.000 euroon.

    Tilanne on hyvä, koska kenenkään ei tarvitse ostaa eikä minun tarvitse myydä.
    Land Roverkin tuli jo hankittua. Elämäni ensimmäinen V8.
     

Kerro tästä muillekin!