Mie ny kiusaan : wv polo 97 ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja voittol, 7.5.2014.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. voittol

    voittol 2nd gear

    Äiten volkkarissa kaikesta huolimatta takalokarin kaaret vaan pehmenee koko ajan , auton arvo ei enää kovin paljoo joten ammattiseppä ei oikeen olisi kustannustehokas . Ittellä hitsausvehkeet ja vw kaukana toisistaan ei viitti rahdata , jäljelle jää paras konsti eli kitti homma , minkälaisia neuvo jobbari raati antaisi tuollaiseen kitinleipomis hommaan , tavoite olisi ainakin 1 vuoden kesto vaikeissa oloissa ?
    -ruoste ja kura pois ?
    - kumpi parempi lasikuitukitti vai hienompi ?
    -kannattaako pistää ruosteenmuunto ainetta ?
    -tarviiko nykyään noita kanaverkkoja jos pelliä puuttuu n 1x10 cm
    -kestääkö sitkeemmin jos maalin alle röpelömassaa ?
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Korihan pitää korjata hitsaamalla.
     
  3. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Leikkaa vanhaa mätää peltiä pois...Ja hitsaa uutta tervettä tilalle...ei ole vaikea homma ollenkaan....Ja kestää taatusti paremmin,kuin se kitistä/kanaverkosta/ruosteen muuntoaineesta leivottu "kaari" :lol:
     
  4. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Lasikuitua vaan ja tulee jopa kestävämpi kuin uutena. Kyllähän se pari vuotta menee :pinup:
     
  5. DX

    DX Double Gearhead

    karva- tai metallikittiä laittaisin jos hitsaaminen on poissuljettua.

    kitti ei pääsääntöisesti tartu ruosteenmuuntoaineisiin.

    vaan millä sen saisi vähintään vuoden kestämään vaikeissa olosuhteissa,
    on todnäk. aika tekemätöntä mainituin konstein, kaiken a ja o lienee rakenteiden molemminpuolinen putsaus ja suojaus, ja se putsaus ei oikein onnistu paskoja pois leikkaamatta ja väh. kertoimella kolme kookkaampi reikä sitten edellyttäis sitä uutta peltiä,
    no liitä vaikka sialla.
     
  6. kapa

    kapa 3rd gear

    Aikojen alustahan ihan ameriikassa asti on tommoset korjattu pellillä ja popniiteillä.
    Hae lasikuitumattoo ja hartsia ja leivo niistä.
     
  7. voittol

    voittol 2nd gear

    Matto ja hartsi kuulostaa ihan hyvältä .
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!