mig/ mag euro muunnos

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Mr. Horsepower, 15.1.2008.

  1. Mr. Horsepower

    Mr. Horsepower 1st gear

    tuossa hommasin aikoja siiten halvan televinnin koneeen....
    mut kahva ylläys yllätys on aika kehno....
    joten hommasin vehkeet ett saan euroliitimen siihen asennettua...

    mut millaisia jännitetiä pitäs tulla kahvalle ???

    ja eikös toi "ohjaus jännite mikä kulkee kahvan kautta pitäs olla vakio! "

    jotta tuollaista päästöhidastettua relettä voi ohjata ? ja sillä mankkua...

    kun tuohon joutuu tuon kaasu juskan rakentamaan ;)
     
  2. kabu

    kabu 1st gear

    Tuntematta tuota laitetta sen kummemmin arvaan että releiden ja magneettiventtiilien jännite on 24V eli teollisuusstandardi. Toinen vaihtoehto on 12V. Oli miten oli niin senhän saat selville lukemalla laitteen magneettiventtiilin kyljestä sen tiedot tahi sitten mittaamalla jämnitteen yleismittarilla. Sinänsähän tuo pistooli ei välitä mikä jännite siellä kulkee, siellähän on vaan katkaisin. Vetävä pistooli ja sen moottori on sitten eri asia.
     

Kerro tästä muillekin!