Migatronc miggi???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Camino78, 22.9.2007.

  1. Camino78

    Camino78 3rd gear

    Oli aikasemmin täällä foorumi jossa käsiteltiin 1000€ miggia.

    Minä Kysyisin MIGATRONIC migeistä.
    Omistaako kukaan kyseisiä laitteita?
    Vai onko ketään kuka on kokeilut kyseisen valmistajan miggiä?


    Kun on tarvetta hitsauskoneesta, joka hitsaa myös alumiinia, ja hintaluokka on kuitenkin 1000-1600€.


    Eli MIGATRONIC migeistä kokemuksia, ellei joku tietää parempaa konetta!!!
     
  2. vette73

    vette73 Gearhead

    Hitsari kun olen ammatiltani, niin jotain tietoa on myös noita migeistä.
    Mulla oli Migatronic useamman vuoden, ja se oli ehdottomasti paras kone mitä on ikinä ollut. Mulla on ollut myös Esabin ja Kempin tekeleitä, mutta toi Migatronic on ollut paras.
    Kone ei kylläkään ollut halvimmasta päästä, n.6000€.
    Tohon alumiinin hitsaukseen halvalla migillä, voin sanoa vain yhden sanan: unohda!
    Alumiinihitsaukseen tarkotetut koneet liikkuu ihan eri hintaluokassa, kuin tuo sun ilmoittama hintahaarukka. Jos jostain löydät käytetyn, niin sit voi onnistua. Jos etsit käytettyä, niin pysy tunnetuissa merkeissä Migatronic, Kemppi ja Esab (itse etsisin tuossa järjestyksessä).
     
  3. Otto

    Otto Gearhead

    Nimimerkillä Joni kirjoittava Joni tietää Migatronicin laitteista varmasti kaiken tietämisen arvoisen ja vähän lisää, kysäsepä siltä.
     

Kerro tästä muillekin!