Mikä kampanja merkki?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Cilkkis, 17.4.2015.

  1. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    Niin minkä kampppanja merkki on sydämen muotoinen ja sydän punaisella reunalla? Datsunissa muu kulunut pois..
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Mielestäni liittyi sydänliiton touhuihin. Verenpaineet kohdalleen?
     
  3. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Mun mielestä Lions-clubin keräys sydänsairaille. Punainen sulka-keräys oli saman kerhon useampina vuosina järjestämä kampanja millä kerättiin varoja milloin mihinkin. Oli noita tarroja faijankin autoissa 1970-luvulla.
     
  4. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Minulla on sellainen tarra jossa on auton ratti jonka keskiössä on punainen sydän. Ikkunaan kiinnitettävä tarra,halkaisija n. 10 cm. Ei mitään tekstiä enkä tiedä mihin liittyy. Ehkä joku sydänkampanja. Ei taida kuitenkaan olla sama?
     
  5. kapa

    kapa 3rd gear

    Ratti ja sydän tais olla joku teiden ritari tms.
     
  6. mjm2

    mjm2 3rd gear

  7. miguelo

    miguelo Gearhead

  8. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Joo, tommosia ratti-sydän-tarroja on kansiossa pari kappaletta. Mitä jos tuon liimaan ikkunaan, pahottaako joku mielensä? Että esiinnyn ritarina ilman ritariksi lyöntiä. Valeritari?! Kohtelias toki olen aina liikenteessä. Ja muuallakin.
    Kaikkeen sitä polliisi ehtikin vuonna 1986.
     
  9. Larry

    Larry Double Gearhead

    Minullakin on jossain tallessa Teiden ritari-tarra.

    Taisi olla vuoden -84 Punainen Sulka-kampanja kun poliisi pysäytteli autoja ja siinä yhteydessä kaupattiin sulkamerkkejä. Melko erikoista toimintaa sekin.
     

Kerro tästä muillekin!