Mikä väriksi -70 Chargeriin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja MikkoV, 26.10.2006.

  1. Rå Styrka

    Rå Styrka 1st gear

    kieltämättä se ois hieno, mutta eivain yksinkertaisesti mätsää sisustaan. Ja pitää ne moparissa ne orkkisvanteet olla ;-)
     
  2. T.S

    T.S 1st gear

  3. MikkoV

    MikkoV Gearhead

  4. Elevator

    Elevator 1st gear

  5. devilman

    devilman 3rd gear

  6. MudMax

    MudMax Gearhead

    http://www.lateral-g.net/members/musto/
     
  7. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Toi Amerivan Racing taitaa olla noista ainoo mihin budjetti piisaa, 17x9.5" ja 17x8" taitais olla passelit.
     
  8. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo 17 eteen ja 17 taakse, niin on hyvä....siis mun mielestä.(so who cares) :lol:
     
  9. max

    max Double Gearhead

    sen enempää seuraamatta tätä keskustelua;ei ole pakko laittaa jokaiseen muskeliautoon samoja vanteita joita on nykyään jokaisessa jenkkirakennelmassa(vrt.hot rod magazinen autot).
    honda henkiset korkeat vanteet umpikumeilla upeassa chargerissa ovat sama asia,jos sika käyttäisi string alushousuja.
    mielestäni trans am kisa look on paras tällaisessa autossa.
     
  10. niklas_

    niklas_ 1st gear

    jos 9,5" leveet vanteet laitat niin mittaa tarkkaan backspacing..
    sisäloksussa on semmonen kuhmu johon rengas ottaa kiinni jos liian leveä/liian ulkona. mittasin että 255/60 ja 8" vanne 4,5" backspacingilla pitäis just mahtua. tietenkin mahtuu vähän leveämpi rengaskin mutta silloin pitäisi 8" vanteelle olla jotain 5" backspacing
     
  11. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Sen enempää makuasioihin puuttumatta, ajettavuuden kannalta nuo "umpikumirenkaat" näissä jenkkien korkeusluokissa on ainakin mun makuun huomattavasti ajettavampia kuin korkeat huojuvat kumit 14 tai 15" perinteisessä kokoluokassa. joku 235/45-17 on jo aikas korkee ja mukava mutta vielä kohtalaisen pehmeä ajossa ja tarkka. Sitten kun mennään johonkin 215/30-18 kumeihin mitkä vaikka eukon käyttiksessä on aletaan jo puhuun näistä umpikumirenkaista.
     
  12. Ck

    Ck Gearhead

    Siis missä te asutte, eihän tommosia vanteita nää kun näyttelyissä ja forssan pick nickissä. Ei meilläpäin eikä lähialueillakaan jokaisessa jenkkirakennelmassa oo tollasia vanteita. noi näyttää kyl tossa aika magealta. Näyttää chargerissa tosin moni muukin vanne.
     
  13. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Tuskin nyt 69 ja 70 noin paljon toisistaan eroaa ?
    Mulla (-69) oli 9,5" leveä vanne ja 295/50/15 renkaat takana.
    Mutkissa kovaa ajaessa hipo sekä sisä-, että ulkoreunaa.
    Ei kuitenkaan kuluttanut rengasta...


     
  14. niklas_

    niklas_ 1st gear

    mulla oli myös 295/50 renkaat, edellinen omistaja on kääntänyt pyöränaukon reuna sisään ettei ota kiinni.

    muistaakseni on n 27cm tilaa pyöränaukoissa. jos leveempi rengas niin ottaa tohon kuhmuun kiinni ellei ole perä korkealla.
    mulla oli superstock jouset ja otti kiinni kurveissa jos oli 3 takapenkillä.
    jos haluaa että perä on orggis korkeudella niin ei mahu millään
     
  15. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Varmaan totta.Myös mulla S/S jouset ja perä hiukan vakiota korkeemmalla.
    Pitääkin ottaa huomioon nyt, kun jätän nuo S/S jouset pois ja vaihdan monoleaffeihin..
     
  16. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Nostetaas topikkia kun on viimein ajankohtainen. Idea pysyi näihin päiviin asti samana. Kiiltävä, oikeasti viimeistelty musta ja sähkönsinisellä raidalla. Alkuperäinen sininen sisusta orggiskuosiin verhoilluilla "recaroilla" ja muutenkin race henkeä sisustaan. Tarvi sit kumminkin alkaa arpomaan loppumetreillä.

    Projektin tavoitteet on lähtenyt käsistä, alkujaan tuo sininen sisusta rajoitti ulkoväriä. Aikanaan hyväksi todetuissa sisustan osissa on melkein kaikissa joku pikkuvirhe ja tarkemmin mietittynä kaiken vois verhoilla uusiksi, välttämätöntä ei ole kuin penkkien osalta mutta harkinnassa. Eli musta sitten jolloin mikään ei rajoita ulkoväriä. Auton tyylisuunta tulee muuten olemaan jotain Pro touringin ja Shown välimaastosta. Nykytekniikkaa, isoa jarrua, 18" vannetta jne.


    VIIMEISIÄ VÄRIEHDOTUKSIA! Musta on kyllä hieno mutta ei korosta välttämättä korin muotoja parhaalla tavalla. Maalaukseen on tarkoitus panostaa tavallista enemmän joten väri saisi tuoda myös tätä seikkaa esiin, sen puoleen musta kyllä toimii.
     
  17. 660

    660 1st gear

    ja mustal vinyyli katolla ni erottuu!
     
  18. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    kyllähän se on moparin oma oranssi!

    mielipidekysymys, herättänee keskustelua.
     
  19. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Mielipidekysymys nimenomaan, jonkinasteista showautoa kuitenkin tekemässä joten parempi kysellä mielipiteitäkin.

    Hopea-Musta yhdistelmä sopis toisaalta hyvin yksiin tuon mun toisen "ikuisen harrasteauton" kanssa, ja hopea tuo aika kivasti muodot esiin.

    [​IMG]

    Oranssiakin oon miettinyt, orggis väreistä tuo saa löytyä, tai ainakin mukaellen sinnepäin.
     

Kerro tästä muillekin!