Miks tänne kirjotetaan tapahtumista?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Chevy-74, 4.7.2005.

  1. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Hä? 8) Eiks näille oo ihan oma osio?
     
  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Hyvä kysymys, mihin ylläpidon pitäis kai ottaa kantaa. Meikäläinen liikkuu nyt jo laillisuuden rajamailla, kun tapahtumia mainostetaan kerhon osiossa ja tapahtumissa. Nytkin polttelee mainita Kuusaan kisoista Street & race-osiossa, mutta kun niitä multipostauksia pitäs välttää ja ite on vielä (ainaski olevinaan) valvoja.
     
  3. Foxxy

    Foxxy 1st gear

    Mä mieluiten etsin ITSEÄNI kiinnostavat menot sieltä osiosta, joka itseäni kiinnostavat. Siis kisahenkiset menot löytyy tämän otsikon alta mukavasti. Menevät muualla cruisailun ja muiden tapahtumien sekaan.
    Parasta olisi että aihepiiriin liittyvät tapahtumat olisi muuallakin kuin tapahtumien otsakkeen alla.
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Pistin Porin money bracketia koskevan jutun tanne koska se oli tarkotettu lahinna kilpailijoille ja tama on street ja race osasto :eek:
     
  5. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Itse toivoisin löytäväni tästä osiosta kisahenkisiä katuautoja/niiden harrastusta, projekteja ym.(koska kyseistä osiota ei vieläkään ole) mutta mm. ekasivukin on melkein pelkkää tapahtumainfoa...
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Kaikki kisoihin liittyvät tapahtumat kuuluu mun mielestä tänne.
    Tätä katu/kisa-palstaa lukee kohtuu moni jota nimenomaa kiinnostaa kisat ja niitä jotka ajaa kisoja,kisapaikat tulee selväksi sekä tietysti kisojen jälkeen tulee repostelut laittaa tänne.

    Tota tapahtumat-osiota kun lukee niin siellä on sitten kaikenmaailman tapahtumat ja kisaukot/naiset ei varmaankaan jaksa rullaa montaa sivua löytääkseen kisajuttuja...
     
  7. bbford

    bbford Gearhead


    Juuri näin.
     
  8. TiGGer

    TiGGer 1st gear

    Tai jos ne siirretään pois, niin jätetään varjo otsikko. Itse olen ainakin sitä mieltä :)
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tosta varjo-otsakkeesta en kyl tiedä mitään mutta on turha kisajuttuja ja tapahtumia tältä palstalta mihinkään siirtää, täältä ne on löytyny ja täältä ne toivon mukaan löytyy jatkossakin... jos joku nyt Toivoo tuntee... :wink:
     
  10. TiGGer

    TiGGer 1st gear

    Mä tunnen ainakin yhden "Toivon" :D
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    On On, se on just tää Street / Race ... :lol:

    Tää mun piti oikeesti kirjottaa ensiksi tähän ketjuun... :D
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    Hieno homma :D

    Mä toivon Toivon toivovan toiveikkaasti palstan pysyvän paikallaan...
     

Kerro tästä muillekin!