Miksi täällä ei vastata kysymyksiin ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 14.4.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa olla tämäkin foorumi niin sisäänpäinlämpenevä että täällä ei korjata MUITA AUTOJA KUN VANIA!!!

    miks näin on? eikö kiinnosta kansalaisia muut mallit?
     
  2. Duster

    Duster 1st gear

    Kokeile rekisteröityä, jos sit onnais paremmin!
     
  3. Timmo

    Timmo 1st gear

    Olen saanut piilofarkkuunkin apuja. Turhaa itkua.
     
  4. lake ender

    lake ender Gearhead

    Ei kai täällä kenenkään autoja korjata, ainoastaan annetaan vinkkejä.
     
  5. blazer

    blazer 1st gear

    jokaiseen kysymykseen olen saanut vastauksen. riippuu varmaan onko kysymys asiallinen. suosittelen myös rekisteröitymistä. asiallinen foorumi minun mielestä.

    _________________
    jenkki on jees!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: blazer 2003-04-15 08:16 ]</font>
     
  6. blacko

    blacko 3rd gear

    Kyllä täällä on saanu ihan asiallisia vastauksia kysymyksiinsä, vaikka uusi tällä foorumilla onkin. Aloita vaikka ensin rekisteröitymällä, monet hyvää ilmapiiria terrorisoivat viestit tulevat nimettöminä. Sitten kun vielä esittää asiansa järkevästi, niin varmaan saa neuvoja jos jollakulla sattuu kokemusta olemaan kysymyksen tiimoilta. Siitä se sitten lähtee: niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan...
     
  7. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Ja tietysti onhan se niinkin, että jos on hankalampi kysymys, niin potentiaalisia vastaajia löytyy vähemmän.

    Itse ajattelen, että mielummin sitä saa juuri sen oikean vastauksen kuin 25 viestin verran mutu-arvailuja.

    Itse oletan, että vanikysymyksiin tulee vastauksia enemmän ja nopeammin kun kyse on kuitenkin aika yleisestä autotyypistä.
     
  8. cdv60

    cdv60 Gearhead

    Kyllähän tältä foorumilta löytyy tietoa moneen asiaan ja kysyvä ei tieltä eksy!
    Kannattaa muuten katsoa vanhat aiheet ennen kuin käy kyselemään, sieltä on monesti löytynyt apu ongelmiin, eikä tarvitse turhaan kysellä. Ja jos tietoa todella on, niin kyllä sitä kannattaa jakaa, joskus sitä saattaa olla itsekin tiedon tarpeessa...
     
  9. KajS

    KajS Gearhead

    Jos Nimetön ensin toistaisit sen kysymyksen, niin mietitään sitten a) sitä kysymystä ja b) miksi siihen ei vastattu.

    Niitä Vanikysymyksiä ja Vanivastauksia on paljon, koska Vaneissa on niin paljon harrastamista, älä siitä pahastu.
     
  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Hyvin täällä on vastauksen saannut vaikka
    yleensä olen aika pientä ryhmää koskevia
    mielipiteitä ja vinkkejä tiedustellut.

    Tietämättä mitä olet kysynyt on paha sanoa
    onko siihen edes olemassa vastausta.
     
  11. JR

    JR Gearhead

    Onkos tää kysymys nyt alkuunkin hieman väärässä aiheessa?
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ja jos se on ollut vaikeusasteeltansa luokkaa:

    "Kuinka saan syfilisaattorin kytkettyä hydeemiin tinaamalla vai ilman liimaa ja käykö se automaattivaihteistoon"?
     
  13. JR

    JR Gearhead

    Tjaa, riippuu varmastikin hydeemin revisiosta, sekä siitä onko syfilisaattorin viskoosikuminen keinonahkakondensaattori kunnossa. Voihan tietenkin olla niinkin, että on mennyt käpy karburaattoriin...
     
  14. xtremer

    xtremer 1st gear

    No kun ne vanit on yleensä pajoituksessa siellä tienposkessa =)
    Noh vitsi se oli vain.
    Kyllä täällä on saanut vinkkejä tosi hyvin jos nyt ei rahallista säästöä niin ainakin ajassa olen säästänyt.
     
  15. kane

    kane 1st gear

    Kyllähän täällä tarvii yrittää jeesata jos edes jonkilainen tieto / niksi mielessä...ja jos lipsahtaa väärin niin joku muu huomaa korjata.
    Tosin ei ehkä aina jaksa nimettömien ylilyhyisiin ympäripyöreisiin aina keskittyä...
     
  16. barfly

    barfly Gearhead

    Täällä on saanut AINA todella asiallisia vastauksia ASIALLIISIIN kysymyksiin.
    Ei tyylin "Eksä nyt todella viitti ite liata käsiäs", kun kysyin Ooppelikorjaamoa pääkaupunkiseudulta sfnet.harrastus.autot-palstalta.
    Kun on omakotitalo projekti kesken, niin ei aina aika riitä rassaamiseen, kun rakentaakin pitäisi.
     
  17. Poncho69

    Poncho69 1st gear

    Dusterin kanssa samaa mieltä, kannattaa kirjautua ni saa täältä varmuudella tietoa.

    Jos joku muistaa moottori palstalla "osia usasta" jutun, silloin joutu hermostuun jollekkin nimettömälle ku väitti mua valehtelijaks.

    No aiheesta vielä että olen kyllä säästänyt monet dollarit täältä kysymällä.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Itse en jaksa aina mennä rekisterin kautta,nimettömänäkin saa asialliseen kysymykseen asialliset vastaukset!
     

Kerro tästä muillekin!