millä uutta ilmetta 80 luvun usa farkkuun?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja velaks, 24.3.2006.

  1. mupe

    mupe 2nd gear

    -66-67 Fairlanen takavalot
    [​IMG]
     
    sangi74, Seevu, LPV ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    / hyvin passaa!
     
    mupe tykkää tästä.
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Parempi on kuin omillaan!:cool:
     
    mupe tykkää tästä.
  4. bathory

    bathory Gearhead

    Minkä takia muuten alkuperäiseksi mutta pakoputki suomimallin mukaan?
     
    Slant Sickness tykkää tästä.
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Alkuperäisessä vissiin tulee ulostulo jommalle kummalle puolelle takarengasta, jottei takana raahautuva Solifer mustu.

    Oliko ns. tow packagessa erilainen pakoputki mitä regularissa?
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Apukuskin puolelle renkaan taakse oli alkuperäinen paikka. Suomessa meinas kuolla kaikki jalankulkijat katalysaattorin myrkkyihin jalkakäytävällä kun farkku lipui ohi siksi Suomessa PITI muuttaa putken ulostulo auton taakse!
     
    viikinki75, Gary Grand, Kustom STW ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. LPV

    LPV 3rd gear

    Apukuskin puolelle renkaan taakse oli alkuperäinen paikka. Suomessa meinas kuolla kaikki jalankulkijat katalysaattorin myrkkyihin jalkakäytävällä kun farkku lipui ohi siksi Suomessa PITI muuttaa putken ulostulo auton taakse!
    Ai tuonko takia Faijan 1990 ostamassa uudessa CCW:ssä oli pakoputkessa järjetön mutka tankin vierestä takapuskurin oikean puoleiseen päätyyn ja siellä mutka taakse päin.
    Oli eka hajonnut osa, kesti noin kaksi vuotta, kunnes retkahti kerran maantiellä paukuttamaan tietä vasten. Siellä mä keväisen loskan seassa änkesin jakarin kanssa irrottamaan kiinnikkeestä poikki ruostuneen loppu-putken. Siihen laitettiin tilalle suora putki, joka tuli tankin vieritse suoraan puskurin alta vähän ulos, jossain korjaamossa tms. Autoon tehtiin parin vuoden päästä Katilta alkaen Happo-putkesta uusi putki, on varmaan vieläkin alla.
    MUPE: Onko NFX-61, vielä Vaffenin -porukoilla? Juttelin 2019 kesällä Vaasan vanhan Matkiksen pihalla silloisen omistajan kanssa. Auto oli silloin maalattu poliisiautoksi, valkoiset ovet ja mustat loksut, katolla oli joku kakkosnelonen maalattuna poliisi-vilkuksi jne.
    Matalalla kulki hän.
     
  8. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Vaikka taakse tulee vain yksi putki niin omassa haarotin sen kummallekin puolelle alkuperäiseen paikkaan ja vielä 45 asteen kulmassa taaksepäin, onhan se tyylikkään näköistä kun talvella vesihöyrypilvet tulee molemmin puolin.

     
  9. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Hyväs kunnos toi varapyöräkotelo :eek:
     
  10. mupe

    mupe 2nd gear

    Moro! Pahoittelut viiveestä... :rolleyes: Joo, nyt se taas on Waffes porukassa, kun nykyinen omistaja liittyi mukaan sakkiin. Tällä hetkellä makaa tallin päädyllä, tekniikka on lainassa yhdessä Merkkury cometissa, johon tuolla koneella on tarkoitus muutoskatsastaa kasitekniikka.
     
    LPV tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!