Mini Lundquist'in "Cannon Ball"Camaro?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja TopyCa, 9.9.2024.

  1. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    Ford67, -71 MoPar ja kerkko tykkäävät tästä.
  2. 383

    383 Gearhead

     
    SS-454, Ford67, tapio.t ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Bukero

    Bukero Gearhead

    varsinainen suomen kowalski...
    huh
     
    Ford67 ja kerkko tykkäävät tästä.
  4. Ford67

    Ford67 3rd gear

    "Vedonlyönnin kohteeksi haluttiin niin pitkä matka, että pelkällä tuurilla ei voisi onnistua. Niinpä reitiksi päätettiin Helsinki-Oulu, ja tarkaksi lähtöpaikaksi sovittiin Helsingin rautatieasema. Määränpää oli puolestaan Oulun keskustassa sijaitseva Hotelli Arina, jonne oli matkaa tasan 617 kilometriä. 150 km/h:n keskinopeudella suorituksessa olisi saanut kestää ainoastaan neljä tuntia ja seitsemän minuuttia. Hommaa hankaloitti vielä se, että ainoa moottoritieosuus oli Lahdentien alussa, ja Lahden sekä Jyväskylän ohitusteistä ei ollut tuolloin tietoakaan."


    Huima suoritus kyllä, muistan kyllä pikkupoikana takapenkiltä minkälainen tie oli silloin Hki-Pohjammaa-väli:eek:. Jyväskylän keskustan läpi silloin oli opasteetkin niinkuin itä-euroopassa, hukkaan mentiin maalaisina:p. Aikaa varmaan 8-9 tuntia, ja 100km vähemmän kuin Oulusta...

    Huvin vuoksi katsoin, mitä googlemaps antaa tuolle nykyreitille, 607km ja 6h 46min. yllättävän vähän lyhentynyt matka...
     

Kerro tästä muillekin!