Minkä kerhon jäsen olet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Japi, 18.12.2004.

  1. alfadatsun

    alfadatsun 1st gear

    NCF-ry,Mazdago sekä VVASry,eli hieman poikkevia valintoja 8)
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    GM Cruisers, ellen ole aiemmin jo maininnut
     
  3. daimleri

    daimleri Gearhead

    muistelen että joskus -80/-90-lukujen taitteessa olis ollut tuolla mp puolella kerho niille jotka eivät kuuluneet mihinkään kerhoon, kerhotakkikin olis (?) mielestäni ollut olemassa, selässä joku koira (?) buldoggi tms ja joku nimikin sillä luonnollisesti oli, motokennel (?)

    kerava/järvenpää/mäntsälä - linjalta, kenties ????

    vai olisko ollut jonkun pikkuporukan sisäpiirijuttu

    mut hauska ajatus - kerho niille jotka eivät kuulu mihinkään kerhoon 8)

    muistaako joku tästä jotain ??


    edit:

    kuukkeloin juuri tuon "motokennel" ja kas löysin Puten kirjoittaman viesti:

    kopioitu:


    FHRA ja International Motokennel of South Finland. Lisäksi 80-luvun alussa perustamassa Järvenpään Seudun Hot Rod yhdistystä, jonka toiminta on sittemmin hiipunut.
    _________________
    Rahalla saa ja hevosella pääsee



    tuolta edelliseltä sivulta, olis kai ollut hyvä lukea ja huomata tuokin :oops: :oops:

    mutta Putte osannee sivistää allekirjoittanutta tuon motokennelin tiimoilta, muistinko ihan väärin ... ??
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    vielä vuosi sitten ACC oulu mut nyt ei minkään kerhon jäsen.
     
  5. ceesami

    ceesami 1st gear

    Pitäneekö Eskokin ottaa kohta jäseneksi Suomen Epävirallisimpaan Kerhoon, The Rannikon Rokkareihin :)
     
  6. jylhä

    jylhä 1st gear

    Tipsc ry
     
  7. blazer-80

    blazer-80 1st gear

    GM-cruisers... 8)
     
  8. wezze

    wezze 3rd gear

    lone wolf no club
     
  9. DX

    DX Double Gearhead

    Kuulun yhteen nimeltämainitsemattomaan mopokerhoon, kutsuivat aikoinaan siihen, aattelin erota, ei kerhot tai muutkaan yhteisöt ole koskaan ollut mun juttuni.

    EDIT: Minähän puhuin paskaa, täällä OD:lla viihdyn mainiosti, yhteisöhän tämä on, tai jotain. :lol:

    Yritin sanoa sitä että OMIA juttuja mieluiten touhuan itsekseni.
     
  10. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Onko toi cccp TODELLA voimissaan?
     
  11. VSOP

    VSOP Gearhead

    No juup. Itse kyselin samaa pari viikkoa sitten ja sain oitis vastauksen, löydät sen tuolta Kokon Meeting viestiketjusta. Kannattaa liittyä ihan kannatuksen puolesta, itse ollut joskus perustamassa kyseistä yhdistystä, niin tietty liityin. Nythän olis hyvä aika alkaa nostamaan ko. seuraa uudelleen loistoon ja maineeseen. Vähän lisää jäseniä ja äksöniä ?
     
  12. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Gotham City Cruisers
    FMA

    EDIT: Melkein unohtu. Kuulunhan minä myös Kajaanin Miespuolisiin Lesboihin
     
  13. etna

    etna 1st gear

    Manse MC-Team viimosen 11 vuotta :D
     
  14. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuo jälkimmäinen sun tarttis varmaan ihan ite perustaa :lol:
     
  15. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    ite Tampereen FHRA ja emäntä FMA(Finnish Mopar Association)
     
  16. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Finnish datsun 100a club , gold member!
     
  17. Putte

    Putte 1st gear


    Motokennelin perustivat järvenpääläiset matkamotoristit 80-luvun lopulla ja se oli ensimmäisiä prätkäkerhoja, jolla ei ollut moottoriurheilutoimintaa. Lähes kaikki moottoripyöräkerhot olivat tuolloin SML:n alaisia ja niiden pääpaino oli moottoriurheilussa. Kennelillä oli toinen meininki. Porukka kierteli kokoontumisajoja ja piti yhdessä hauskaa. Alkuun porukka oli rekisteröimätön, mutta rekisteröinnin myötä se sai käyttöönsä myös kunnan kerhotilat.

    Tätä nykyä jäseniä on noin 40-50 ja ne asuvat keskisen uudenmaan alueella, pääasiassa Järvenpäässä ja keravalla. Porukka osallistuu edelleen kokoontumisiin ryhmänä ja järjestää omia happeningejaan omille jäsenille. Itse en ole osallistunut kovimkaan aktiivisesti toimintaan vaan olen jäsen enemmänkin kannatuksen vuoksi.
     
  18. vekkari

    vekkari 1st gear

    GM-Cruisers ja VTCF
     
  19. Tweety

    Tweety 1st gear

    Wolf Patrol ja NCF
     
  20. pumpuli

    pumpuli Gearhead

    (Tuttu rek:no oliko Lahes 70-luvul )F-body club of finland
     

Kerro tästä muillekin!