Minkä kerhon jäsen olet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Japi, 18.12.2004.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Autopuolella oon tai olen ollut FHRA:n, Kouvolan FHRA:n, Helsingin UA:n, Valkealan UA:n ja VTCF ry:n jäsen. Kohta kuukausi sitten lähetin jäsenhakemuksen/ilmoituksen GM Cruiserseihin vaan vieläkään en oo saanut vastausta vaikka myin jo välillä itselle eksyneen moparinkin pois ja nyt on keskitytty taas vaan chevyihin. Toki niitä oli vähintään yks silloinkin kun cruisailuautona toimi välillä se moppe :wink:
     
  2. caddy61

    caddy61 Gearhead

    kerho

    Atmosphere Destroyers CC

    Onkohan nettisivut jo auenneet?
     
  3. Savis

    Savis Gearhead

    Minkä kerhon jäsin olet

    Juuri perustetun GOSPEL CRUISERS. Ja FDVA:n
     
  4. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Gospel Cruisers. 8)+ Perhekerho,johon kuuluu vaimo+3 jälkikasvun edustajaa.Itse olen tässä kerhossa ollut -85 vuodesta lähtien,jäsenmäärä on kasvanut vuosien vieriessä.Vaimo on kertonut mulle mistä noi jälkikasvu oikein tulee..........
    Joten varokaa haikarat tääl venataan haulikko ladattuna :rotfl: :rotfl:
     
  5. LadyBadLuck

    LadyBadLuck 1st gear

    onhan tääl jhrd...ja siinäpä se taitaa ollakki
    ja kyl niillä rebels`seillä pientä säpinää aina sillontällön on..


    kerho olis atmosphere destroyers ´c´c
     
  6. kole

    kole 3rd gear

    Minkä kerhon jäsen olet

    Mä mikään kerhopoika ole mutta kuitenkin ACC Jyväskylä olleepi se oikea.
    Kärrypoika, ei se GN-kerho ole hyvä kun en minä siihen pääse.
    Mites olis ahdettujen Buickien ahtamaton herraseura? Hieno nimi meidänlaisille rapajuopoille :rotfl:
     
  7. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

  8. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    tällähetkellä tuntuu kyllä siltä, että kerhon nimi pitäisi olla keskeneräisten(toivottavasti ei ikuisten) projektien kerho. rassaa ku auto on palasina tallissa eikä voi tehdä mitään kun ei ole osia...

    ja eihän meissä ole todellakaan mitään herraan viittaavaakaan, jätkiä tai äijiä ollaan... :lol:
     
  9. perkele

    perkele Gearhead

    BLOODSUCKERS MC KERAVA....moottorien pärinää ja pauketta vuodesta 1966..... :mad: :mad:

    sekä skoda club
     
  10. tiizei69

    tiizei69 1st gear

    Garage's Street Cars ry Oulu www.garagery.net
     
  11. NJC-13

    NJC-13 3rd gear

    FMOC - ford mustang owners club of finland

    toki täytyisi liittyä myös ford freakeihin... sen verran sairas olen :)
     
  12. Fender

    Fender 3rd gear

    GM-Cruisers. Ja oma "kerho" Hillroad garage.
     
  13. Camaro^

    Camaro^ 1st gear

    En ole vielä missään, mutta käynyt mielessä liittyä F-Body Clubiin... Ehkä joskus olen vielä siinä, jossain muussakin ehkä, ootetaan vähän aikaa vielä, kun en oo vielä ees ajokortti iässä.
     
  14. Ck

    Ck Gearhead

  15. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

  16. Jimmy

    Jimmy 1st gear

  17. Coronet440

    Coronet440 1st gear

  18. 300 64'

    300 64' 1st gear

    RSC 8)
     
  19. welran

    welran 1st gear

    fma
     
  20. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Helsingin Seudun Automobiiliklubi.

    Aikaisempia jäsenyyksiä Helsingin Urheiluautoilijat, Riihimäen Urheiluautoilijat ja aikoinaan 80-luvun alussa Riihimäki Hot Rod Association.
     

Kerro tästä muillekin!