minkä mallin farkku capricessa lukkoperä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kylähullu_maalta, 4.2.2008.

  1. elikkäs tuli tuossa ostettu lankkupenkki farmi varaosiksi vm 89 ja kaikilla herkuilla, rupesin muistelemaan että joku olisi väittänyt tuollaisessa olevan lukkoperä
    alkoi kiinostamaan josko tuossa on niin vaihtaisi tuohon vanhempaan käytikseen siitä
    tietysi näkisi kun viitsisi ajaa/ nostaa rengasta ilmaan mutta en ole kerennyt kuin katsoa että käyntiin lähtee ja laatikossa on jotain elämää muuten seisoo kiireiden takia hangen alla

    ja vaikka tuossa ei olisikaan niin niin onko sama välitys kuin tuossa letukan koneella olevassa jossa th 700 r4 jatkeena ja käykö muutenkin mukisematta vanhan tilalle ? meinaa käyttiksessä hieman perä jollottaa ja jos tuossa olisi hyvällä tuurilla parempi, auto on kyllä kauttaaltaan siisti eikä rävelletty, hieman ehkä säälikin pistää lihoiksi mutta kilvellisä autoja on jo tarpeeksi
    edes ses:sin valo ei lämpimäksi käyttelyn aikana vilahtanut vaikka toimii

    niin ja ot:nä mittariston valojen himmenyksen vieressä on jokin toinenkin rulla (saman näköinen) mikä tämän idea on ? en ainakaan pyörittelemällä keksinyt
     
  2. -BUICK-

    -BUICK- 1st gear

    siitä varustetarrastahan sen näkee, ottaa koodit paperille ja netistä katsoo selitykset, omassa buickissa on tarra siellä tavaratilan lattialuukussa sisäpuolella. onkohan capricessa samassa paikassa?
     
  3. stw307

    stw307 1st gear

    Oisko tuo rulla valojen korkeuden säätö...?
     
  4. Stance

    Stance Gearhead

    Oliskohan se Twilight Sentinelin eli valoautomatiikan (saattovalot) kytkin. Ihan ala-asennossa se on pois päältä ja mitä ylemmäs laitat sen niin sitä pidempi on viive, kunnes automatiikka laittaa ajovalot pois. Samoin automatiikka lyö ajovalot päälle kun laitat virrat. Ihan kätevä.
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    G80 on muistaakseni lukkoperän koodi
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    äärimmäisen harvoin noissa on kyllä lukkoperää vastaan tullut,ainakaan toimivaa...
     
  7. voittol

    voittol 2nd gear

    Vähä aiheen vierestä, kysyisin ,että onko näissä farmareissa perä tai vetoakselit yhtään samanlaiset vanin perän kanssa?Tuntuu olevan vanin vetarit kiven alla(paitti tietysti jos haluaa maksaa kovasti firma lisää)
     
  8. RB-440

    RB-440 1st gear

    Eiköhän melkein missä tahansa jenkissä voi olla lukkoperä. Jos ei ole varustelistaa eikä pääse kokeileenkaan, niin se on semmonen fifti sixti tilanne, mutta jos ei myyjä muistanut mainostaa, niin yleensä lukkoo ei ole.

    Lisäksi joistakin lukko on kadonnut matkan varrella parempaan käyttöön ja joihin semmonen voipi olla jälkeenpäin asennettu.

    Lisäks lukkoperä voipi olla kulunut niin ettei pidä, vaan vain toinen pyörä sutii, mutta liukkaalla kokeillessa voi hyvällä tuurila sutia molemmat takapyörät ilman lukkookin.
     
  9. RB-440

    RB-440 1st gear

    Mullakin on tuollainen teksti sen toisen rullan alla, mutta ilmeisesti se ei enää toimi, koska jos tuon rullan vääntää yläasentoonsa, ajovalot ei syty valokatkaisijastakaan. Suomalaiskansalliseen tapaan olen jättänyt rullan oman onnensa nojaan, kun on se kilikello, joka alkaa pimputtaa, jos unohtaa valot päälle autoa sammuttaessa.
     
  10. täytynee tohkeilla tuo viikonloppuna talliin sisälle kuivamaan ja katsella mitä varuste koodi lappusessa lukee,nytten ei suostu takaluukku aukeamaan muuta ei myyjä mainostanut kuin että ajamalla on tuotu ja pakoputki sekä jarrun hilpeet on uutta.. no ainakin se pakoputki on uusi. enkä tiedä onko tuota revitty ainakin kone huone on hirmuisen siisti ja kaikki paikallaa ilmapumpusta ilmastointiin ja käykin nätisti(automaatti ryyppykin toimii)
    ainoa miinus on että joku on joskus laittanut etusivu vilkut silikoonilla kiini joten etulokasuojissa on nyt sitten nyrkin mentävät reijät, muuta ruostetta en ole vielä löytänyt
    no joka tapauksessa jos siellä on hiljauisempi perä kuin itsellä vaihtoon menee
     

Kerro tästä muillekin!