Minkä orggisvanteet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Duett, 13.5.2003.

  1. Duett

    Duett Gearhead

    Löysin Volvooni passelit vanteet MoParin pikkujaolla 5x4.5". Leveys on 6 tuumaa, koko 15. Venttiilin oikealle puolelle on stanssattu Mopen logo ja luku 16. Venan vasemmalla puolella on päällekkäin pienellä M4 ja 6, vieressä isommalla 4. Näiden yläpuolella on luku 3699471. Osaisiko joku avata tätä lukumystiikkaa? Missä olleet alunperin? Kuva sivulla http://www.sunpoint.net/~elorinne/mopar.html

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Duett 2003-05-13 11:41 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Duett 2003-05-13 11:41 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Duett 2003-05-13 12:16 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Duett 2003-05-13 18:50 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    epäilen Monacoa niissa oon nähnyt kantikkaat reijjät
     
  3. mean eyes

    mean eyes 1st gear

    On muuten isojako tuo 5x4.5".
     
  4. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minulla oli muuten kerran vararenkaana Buickissa samannäköinen vanne. Jako vaan oli GM:n iso jako eli 5*5"
     
  5. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    kaverin '78 dodge royal monaco broughamissa oli prikuulleen samat vanteet. sama jako, koko ja ulkonäkö. trim ringit (ne kromirinkulat ulkokaarelle) sulta tosin puuttuu.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mopar fullsaiserin (C-Bodyn) erikoisvanne
    70-luvulta.
     
  7. Duett

    Duett Gearhead

    Kiitos hyvästä lisäinfosta!

    Ostin ne trim ringit (ne kromirinkulat ulkokaarelle). Tosin tarvikemalliset, mutta sopivat suht OK. Laitoin nettisivulleni pari uutta kuvaa, joissa on jo nuo fillarit alla. http://www.sunpoint.net/~elorinne/210/
    Onko keskiössä ollut joku osa? Mä laitoin paremman puutteessa kromimutterit, eikä nekään aivan pahalta näytä.
     
  8. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Asiallisen näkönen Duetti sulla!!
     
  9. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    multa taitaa löytyä pari kuvaa autosta vanteet alla (kiillotettiin niistä yks kpl aikoinaan) voin kattella jos löytyy. pistän linkkiä tänne sit...
     
  10. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    keskiöön kuuluu ihan oman mallisensa
    keskiökoriste(siis ei -kuppi).
     
  11. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Itse ostin tollasia vanteita Tapiolan varaosakeskuksesta taannoin, maksoivat alle 100 markkaa kappale. Kelsey & Hayesin valmistamia olivat ja mopen logolla. Ne oli just tollasia mustia.
     

Kerro tästä muillekin!