miranol automaalina?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja kyrpaotsa, 7.9.2004.

  1. Scartman

    Scartman 1st gear

    Niin, eihän me suomalaiset muita uskota. Kaikki on ihan itse kokeiltava.
    Ps. Sadolux on paljon parempaa kuin miranol.... :lol:
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    rotta kärry siittä pelistä on tulossa jot on vaan hyvä jos kiilto katoo ja tulee vähän eloa siihen pintaan, aluks suunnittelin et teloisin mattamustalla ja antaisin lojuu hetken ja raapisin vähän putsaisin ja paksu kiiltävä lakka päälle. mielikuvissa ainakin näyttää pirun hyvältä täytyypä kokeilla joskus? kyllähän nätistäkin hieno tulee kun vaan unohtaa turhat pesut
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo ikkunanpokiin :odroll:
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikö ois paljo hienompi ku jättäs maalaamatta kokonaan ja potkis vaan ihan lommoille ja paskantas konepellille? Voi jeesus mitä touhua...
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    vanha granada tuli joskus kännissä potkittua klommoille mutta hienohan siitä tulikin kun maalasin vielä kirkkoveneen konepeltiin itse en tosin paskantanut mutta varikset tekivät sitä ihan urakalla kun niitä majailee siinä yläpuolella sadoittain tulee jo yhdessä yössä hienoa jälkeä saati sitten kuukaudessa ikkunat oli pakko välillä pestä että näki ulos 8)
     
  6. Pitu

    Pitu Gearhead

    Jätä ne ilmanputsarin tarrat ostamatta ja käytä se raha siihen kunnon maaliin. Jos meinaa jotan mustaa linttaa tehdä, niin miks konehuonetta sitten rupeaa entisöimään alkuperäisillä tarroilla?

    Tai mikä mää oon mitään neuvomaan, jokanen pilatkoon oman ritsansa tavallaan :odroll:
     
  7. kyrpaotsa

    kyrpaotsa 1st gear

    niimpä! en mä sitä nyt kuitenkaan meinaa millään miranolilla sotkee tuli siihen vaan joku hetkellinen pakkomielle kun vanhempien kavereiden juttuja kuuntelee niin kyllä silloin vanhoina hyvinä aikoina miranolilla autoja maalailtiin, ostan joko futuraa tai 2k teollisuusmaalia joka on myyjän mukaan samaa tavaraa kuin varsinainen automaali mutta puolet halvempaa, värejä siihen ei juuri saa mutta musta nyt on mustaa!
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Miranolia en suosittele käytettäväksi minkään metallipinnan maalaamiseen mikäli pinta olisi tarkoitus olla asiallisen näköinen tai se tarvitsee maalata joskus uudelleen.

    Miranol nimittäin imeytyy metalliinkin, jo muutaman päivän kuluttua pinnassa näkyy aivan pientä pistettä joista on maali "kadonnut".

    Ja niinkuin jo edellä mainittiin niin miranolin päälle ei voi maalata mitään muuta kuin miranolia.

    jos auto on maalattu miranolilla siihen on turha enää koskaan yrittää kunnon pintaa. Ei auta edes pellille hiominen, syynä juuri tämä imeytyminen.

    Joskin on miranolissa omat hyvätkin puolensa. Se tasottuu todella hyvin eikä halkeile paksuinakaan kerroksina
     
  9. kyrpaotsa

    kyrpaotsa 1st gear

    maalari sano että ehdottomasti 2kmaali. tämä mun projekti on kuitenkin jo levinnyt sen verran isoksi ja ainakin opiskelijalle vitun kalliiksi! että kaipa se täytyy sit saman tien tehdä niin hyvin kuin voi, kävin liikkeessä maaleja tutkiskelemassa ja päädyin 2k teollisuusmaaliin jota käytetään säiliöautoissa jne. muutama perus sävy löytyy, sininen musta... 3litran kannulla on hintaa noin 60-70e ja sitten kun sais siitä vielä kasattua kokonaisen auton :D
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei kyl mikää pöllömpi pinta tullu :lol: :D 8) 8) 8) :lol: by duster -70
     
  11. ahne

    ahne 1st gear

    Joo ehdottomasti Temadur 90(kiiltävä) teollisuus 2-k maali. Helppo ruiskuttaa ja kestää. Olen maalannut n.200litraa. Sitä saa sävytettyä ihan normaalisti perusväreihin. maalia saa myös puolikiiltävänä ja mattana.
    Kiilto ei kiiltävässä ole ihan automaalien tasoa. Hinta n. puolet halvempaa.
     
  12. 528

    528 Gearhead

    Miten tuollaisen kauan siten unicalla maalatun maalin päälle, jos vetää vaikka 2K Temadur 90 maalin? Mitä tapahtuu?
     
  13. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Voi kiehua tai sitten ei.
    Minä töhäytin ruiskun pohjalta 2k-lakat unicalla telatun konepellin päälle, eikä tapahtunut mitään ihmeellistä. Lakka oli debeerin lakkaa.
     

Kerro tästä muillekin!