miss hot rod

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jaketin, 5.11.2003.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    olen aina tykannyt usa spec. puskureista.
     
  3. platuart

    platuart Gearhead

    Ammattimalleja kun ovat, jokaisella on omat kotisivut. Kannattaa käydä tsekkaamassa, on HUOMATTAVASTI helpompi äänestää sitä "oikeaa".
    ..Syvä huokaus...
     
  4. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Jos mä olen ihan rehellinen niin mun mielestä kukaan noista ehdokkaista ei ollut mitenkään huippuerikoisen näkönen, semmosia tasavahvoja esityksiä kaikki (tosin osalla enemmän silikonia kun muilla :grin: ). Mut tää on vaan mun mielipide, makuasia sano koira kun kassejaan nuoli...
     
  5. Pikku Musta

    Pikku Musta 1st gear

    Joo`o... Mua on aina ihmetyttäny toi Jenkkien mahoton ihastus tohon etuvarustukseen? Silikooni ei kuulu mun mielestä kun saniteettitiloihin , ja sielläkään se ei ole ikuista.

    Vanhaa sanontaa lainatakseni:
    Se on vähän sama kun laittas Ladaan jalopuuratin, kyyti ei juurikaan parane, mutta onhan sitä kiva hivellä.
     
  6. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Täytyypä pitää mielessä :lol:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Bowtie 2003-11-05 13:40 ]</font>
     
  7. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Hot rot -missien tietotaso on kuitenkin todistetusti kansainvälinen :grin: ;
    Kukaan misuista ei tuntenut/tiennyt Lindaa...!!!
     
  8. Cadirock

    Cadirock 1st gear

    Joo...ei tunteneet Miss Hurst:tia
     
  9. bbford

    bbford Gearhead

    Kyl oli kivoja...varsinkin tumma neito keltaisen camaron edessä.
    Ja sitten kun toi lehti tulee ulos jossa voittaja julkistetaan niin sitä seuraavassa numerossa on 20 ulinakirjettä moralistilukijoilta jotka ei voi uskoa että autolehdessä näkyy jopa vähäpukeisten naisten kuvia...Näitä on ollut muutaman kerran kun jossain sivulla on vilahtanut joku bikinibabe.
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Juu oli ihan kivan näkösiä babeja,varsinkin toi Valerie...täyty ihan äänestää.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyseessä kun on Hod Rod lehden tissikisa, niin sutturoiden automaku ei oiken ole linjassa, on jaggea, meseä ja lamboa, joten luulen että ehdokas 1 ja 5 on vahvoilla, ja näkyyhän oikeassa yläkulmassa olevassa Hot Rod lehden kannessa Lana jo poseeraavan.

    (täytyi tälläkertaa esiintyä nimettömänä)
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kivat byysat Lanalla :grin:
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ai, pitix noita pimuja äänestää?
    Ehdinkin jo ihmetellä mimmosia lommoja ne yrittää peittää noista autoista... :grin:
     

Kerro tästä muillekin!