Missä Buick Special -64/-65:t ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kj, 21.2.2010.

  1. olle

    olle 3rd gear

    Joo se menee näin että Speciaalit on aika harvinaisia.Vuonna 64 esim Skylarkeja tehtiin 2 door hardtoppeja 43000 kpl.Kaks oviset Speciaalit on oikeasti harvinaisia.Itsellä on Skylark 64 2dth four on the floor joita on tehty kourallinen tuolla laatikolla.Ja edelleenkin olen vailla alkup.jäähdytintä ja tunnelia.
    Nim.merk:pahasti pussihousujen vaikutuksen alaisena alistunut harrataja.
    ps.Jos ette kerro kellekään niin on siinä aika topakka kone.....
     
  2. BuickS

    BuickS Gearhead

    Toisella foorumilla oli wanhaa keskustelua kahdesta -64/-65 Speciaalista, mihin liittyi mm. kuolinpesää, haljennutta lohkoa, osapuutteita ja itäSuomalaista romista. Onko noista autoista kuulunut/näkynyt mitään?
     
  3. kj

    kj 2nd gear

    Taisi olla keksitty juttu...
     
  4. BuickS

    BuickS Gearhead

    Oukkey, sellaista virtuaaliharrastamista... :eek:
     
  5. SCR

    SCR 1st gear

    se pinkki on mun vanha jonka maalasin mustaksi. nyt löytyy tallista samanlainen avo
     
  6. maxy

    maxy 3rd gear

    Tulipahan tuo kuva lisättyä.
     
  7. vety

    vety 1st gear

    buick 64

    oma 64 avo special talvehtii hampurissa tarttis pelkääjän puolen oven lukkomekanismin
     
  8. maxy

    maxy 3rd gear

    Yks kuva lissää! [​IMG]
     
  9. maxy

    maxy 3rd gear

  10. jjilmarinen

    jjilmarinen 1st gear

  11. Jupe

    Jupe Gearhead

    Toi olisi hieno, himottaisi ja haluttaisi mutta kun... miksi ihmisen pitää olla köyhä? :(
     
  12. homer

    homer Double Gearhead

    Yhden kuusnelosen (2DHT) tiedän majailevan eräällä paikkakunnalla erään tallin perukoilla (ja tuskin on ostettavissa). Kone on 350 pikkulohko.
     
  13. lincci

    lincci Gearhead

    Chevy ´53 kirjoitti:
    Yhden suomiauton olen purkanut osiksi jokunen vuosi sitten. Keskeneräinen 4d --> 2d choptop -projekti. Tässä kuvassa ostohetken kunnossa vähän kaivinkoneella pussattuna... http://s4.photobucket.com/albums/y108/K ... pecial.jpg


    Toi saattaisi olla eräiden tuttujen hemmojen kaljapäissä tulleen älynvähdyksen seuraus...chopataan toi.
    _________________

    tuo auto on peräisin Rauman Lapista...tiedä sitten chopattiinko siellä vai missä mutta auton tunnistin silloin kun se oli chevy 53:lla.
    oli lattia maalattu samalla värillä kuin mun comettini ja samat nimikirjaimet valkosella maalilla vedetty lattiaan.
    ovela tapa merkata autot, maalata lattiat samalla värillä ja vielä nimikirjaimetkin jättää tuleville kaivelijoille....
     
  14. Fordmieesss

    Fordmieesss 2nd gear

    Taitaa olla vähän vanhahko viestiketju mutta vastaan silti että täältä löytyy yksi! Tuo oma kippo kun on '65 special, neliovisena. kiinnostaisi tietää että paljonkohan noita tuon aikakauden buickeja mahtaa löytyä tuolla samanlaisella 225 cid vkutosella kuin mikä minulla on? Ja mahtaakohan nuita olla paljonkin porukalla nurkissa raatoina/varaosa-autoina? Yllättävän yleisiä kun ovat ilmeisesti mahtaneet olla?
     
  15. kj

    kj 2nd gear

    -64 Specialia ei enää ole mulla mutta noita veekutvosia on pari aihiota jouten... :wink:
     
  16. TJN1

    TJN1 3rd gear

    Mulla oli tämän aiheen aloittajan vanha buick viime vuoden lopulla :)

    ps. joko -65 käy ja liikkuu?
     
  17. kj

    kj 2nd gear

    Ei ole liikkunut vielä, mutta on se käyntiin pärähtänyt. 8)
    On näes talli mallia taivas kattona ollut hieman kylmä turailla...
    Mutta nythän ilmat on jo lämmennyt... :wink:
     
  18. Fordmieesss

    Fordmieesss 2nd gear

    Löysimpä Buickin takapenkin alta alkuperäisen lapun jossa on lueteltuna numerokoodeilla ilmeisesti auton väri, varustelu yms. samoin kuin täsmällinen päivä jona autoni on syntynyt. Mitenhän nuita numerokoodeja saisi tuosta purettua ja pitäisikö tuosta selvitä autoon alunperin ruksatut optiot yms?
     
  19. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Olikos se Buicks.net missä noita koodeja oli purettuna
     
  20. Multipower

    Multipower Gearhead

    Täältä löytyy kans yks '65 Specialin omistaja, neliovisena tottakai! Onko täällä kenelläkään tietoa tuon buickini (AVM-34) historiasta? Alunperin ainakin ollut kuutosella ja manuaalilla...
     

Kerro tästä muillekin!