Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    laita vaan suosiolla uutta ja paksua piuhaa joka paikkaan sillon saat eliminoitua sähkön puutteen pois
     
  2. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Taas on leppäjeeppi lintta pihalla. chevy carbage oldsin 403 pikkulohkolla :D
    Ruma kun rullatuoli mut kohtii rivakka liikahtamaan...
     
  3. Vemppu

    Vemppu 1st gear

  4. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Pitääskö ruumihin mitata yleisvirtamittarilla vielä akun napojen, tai siis lähinnä + ja - akunkenkien välinen vastus, että onko todella näin että virta katoaa, vai onko vaan että on huonot maat ja siksi startti ei saa kunnolla virtaa
     
  5. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

  6. raggar

    raggar Gearhead

    On näissä eu-maissa eroa:

    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ol ... res=EXPORT

    Saksassa saa näillä ajaa nestekaasulla(lpg), mikä tässäkin näyttää olevan käyttövoimana. Suomessa se on äärimmäisen rangaistavaa, jos tälläisella polttoaineella ajaa niin tulee siitä maksuun polttoainemaksu, joka on reilu 300 euroa päivältä :rotfl:
     
  7. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

  8. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mun mielestä noissa on molemmissa päissä hinnoittelussa pientä vikaa...

    Tuos suurvirveli saman väriset oldsit: Suomessa 1300e, Germaaniassa 7900e, Suomi versiossa puut vähän kärsiny, mut sisusta siistimpi/vähemmän kuvia.
    7900 on aika paljon taksimallin prameammasta farkusta... 1300 taas aivan liian vähän yli 25 vuotiaasta siistikuntoisesta fullsizestä. Näiden hinnat voisi olla kohdillaan, jos siististä yksilöstä vois pyytää noin 3-5000 euroa?

    Mutta ymmärrän molemmat näkökannat; Suomessa "yleinen" raggarirauta jolla ei saa edes ajaa "täpöö", Saksassa hyvin varusteltu harvinaisuus ison perheen tarpeisiin.

    Sama juttu mennee toisin päin taksimersujen kanssa... Suomalaiset hakee euron kuvat silmissä sieltä autoja, joiden takapenkille on oksennettu.
     
  9. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    Kunnosta riippuen, farkkujen hinnat pitäisi olla 2000-7000e.. Ei moni auto tuota niin paljon rahoilleen vastinetta kun tämmönen, varsinkin jos löydät hyvän alta 2000e... Kuitenkin V8 jenkki kyseessä, ja aito semmonen :wink:
     
  10. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Banzuikin buikis on ainakin hinta kohdillaan, kyl mä siihen liki sen viis tonnia oon hakannu vaikka se ei oo edes mun auto :eek:
     
  11. fisu

    fisu Gearhead

    se on se +-kaapeli startille, 4€ vetoa :rotfl:
     
  12. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    Heh, kyllä se aikuisen oikeesti vetää akun tyhjäks. Laturi sentään pelaa ja näyttää 14,7v käydessä niinkuin aina, akku lepotilassa(kun oli vielä ehjä) 12,7v.
    Sillonkun se vetää tyhjäks, niin kanssa vetää :D lepotilassa nykyään on ollut mahtavat 0,5v jäljellä, mittailtu on.

    Mikä tahansa, maavika tai mikälie, purkaa se akun myös lepotilassa vaikka ei edes yrittäisi startata... Sehän tässä on se "mielenkiintosin" juttu...
    Kyllä se startti sentään naksuu ja pitää mahtavia vinkuääniä ja pyöräyttää kierroksen jokaisella yrityksellä :rotfl: Ainoastaan apuvirralla kuitenkin, täydellä akulla vaan lentää kipinöitä plussanavasta kun koittaa startata, noin 3-4 yritystä niin virrat katoaa ja edes virtalukon bongeri ei kykene piipittämään enää oikeella tahdilla...

    Kunhan nyt edes tämän vian sais kuntoon niin saís ajettua pois vieraan pihasta, senjälkeinen tulevaisuus hyvinkin epäselvä.

    Kyllähän nuo viritysideat päässä kytee, mutta tarviis jonkun true harrastajan kaveriks että sais edes puolet oikein :poff:
     
  13. Banzuik

    Banzuik Double Gearhead

    Ittiäs saat syyttää, en oo pakottanu :poff: Myynnissä tuota laitosta ei tulla näkemään, kellään oo semmosia rahoja maksaa siitä. :lol:
     
  14. raggar

    raggar Gearhead

    Eiköhän tässä ole yksi syy, ei kunnossa olevista liitoksista lennä kipinöitä.
    Tee/teetä uusi kaapeli plus-navalta startille.

    Sitten kun oot saanu kaikki kaapelit ja liitokset kuntoon, voit ruveta tutkimaan vieläkö akku tyhjenee. Pihtimittari on tässä kätevä, näkee suoraan kuinka paljon amppeereita patterista karkaa.
     
  15. Itel sama vaiva ton Pontiacin kans. Mun ei sitä kannata enää suomenmaalla myydä, kun kukaan ei maksa piilofarmarist niin paljoo mitä tuo maksais. :rotfl:
     
  16. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

  17. Holley

    Holley Gearhead

    On vaan niin tympee myynti-ilmo; yksi kuva ja "ei hinnoiteltu", että lisäisi paljon kynnystä kysyä tuolta mitään. No, jos tosiaan on "ei pakkomyynnissä", niin onhan se loogista. Kerrankin Olds, joka on siisti, tosi kiva sinänsä! Ne on useimmiten huonokuntoisimmat.
     
  18. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

    Tollasta tällä kertaa.
    Kuvat ennen ja nyt.


    [​IMG]


    [​IMG]
     
  19. aika khuul. 8)
    Ite väänsin viimekesän tämmösen.
    [​IMG]
     
  20. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    Nyt uusittu startille menevä piuha + navalta, ei vaikutusta asiaan.
    Koneen takaa oleva maapiuha seuraavaks, kunhan nyt aluksi etsii hyvän jatkovarren että saa paikat auki(huomisen hommia)
     

Kerro tästä muillekin!