Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. ktech

    ktech 3rd gear

    On siinä tyhjäkäynnille ruuvi mistä kierrokset saa säädettyä, kuskin puolella kaasaria. Alipainekellon joutuu muistaakseni irrottamaan että pääsee käsiksi.
     
  2. fennia

    fennia Gearhead

    Ei tarvi irrotella mitään.
     
  3. jampero

    jampero 1st gear

    Juu vika löyty. Iha perusteilla selvittiin. Edellinen omistaja oli kompensoinut liian ilman kiristämällä kaasuvaijeria. Nyt taas pöpöttelee niikun pitääkin. Kiitos taas tuesta :)
     
  4. Jonza

    Jonza 1st gear

    Mul ois tollanen jalopuinen tarvikeratti pölyttymässä, eikö sitä tosiaan saa capriceen millään kiinni? Ei mitään hajua noitten jenkkien ratin vaihdoista. Kun noihin ei näytä saavan samanlaisia keskiöitä kun eurooppautoihin..
     
  5. Rockpatrol

    Rockpatrol 1st gear

    Kuinka monella jo releistetyt valot?
    Itsellä katosi eilen valot kokonaan chopatusta karpaasista. Ajovalojen sähköistykset on sillä perus ei relettä jne ajovalokatkaisija lämpiää tyylisellä toteutuksella. Toisella katkaisijalla kokeilin ja ei pelanna. Sitä sitten tuli mittailtua että virta tulee pitkien ja lyhysien katkasijalle asti. Liitin irti ja hyppylankaa väliin, pelaa..

    Asiasta toiseen, toisessa caprisessa sitten polttaa kokoajan lämppärin moottorin sulaketta. Eli heti kun laittaa uuden ja on katkaisija missä asennossa tahaansa, niin palaa heti.
    Mistäs sitä lähtis tollasta selvittää? katkasiako kökkönä vai oisko esivastus?
     
  6. Rockpatrol

    Rockpatrol 1st gear

    Laitoin lisämaan lämppärin moottorin runkoon ja ainakin nyt pysyy sulake ehjänä.
     
  7. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Millainen ratti? Merkki ja malli. Laita kuva. Kyllä ne aika usein sopii.
     
  8. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Jos se on esim. Grantin ratti niin se sopii Capriceen samalla Grantin omalla adapterilla ku muihinki jenkkeihin 60-90-luvulta... Hyllytavaraa todennäköisesti US Partsissa.
     
  9. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    [​IMG]
    Ei menny kauppareissu paikalliseen putkeen.Kyläläisille ihmettelemistä. Sammu vaan yhtäkkiä. Varaosa autosta virranjakaja ja taas kulkee. Saa ukko mennä mun autol aamulla töihin ennen ku saa säädettyä kunnolla omansa.
     
  10. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

  11. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Perkeleen pyyhkijät ei laskeudu ja nopeuksiakin on vaan 1.
     
    xarper tykkää tästä.
  12. xarper

    xarper Gearhead

    Sama ongelma jatkuu täälläkin, pyyhkii pyyhkimistään tovin aina käynnistyksen jälkeen, sit rupee eka toimimaan tihku ja sen jälkeen jossain välissä palautuu jo pellin allekin.

    Mikähän lie tollasta tekee?
     
  13. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Toi ngr-57 rekkari on jostain tuttu ku nyt sais päihinsä että mistä... Kun olis rahaa ja tilaa, niin voisi tehdä juttuja o_O

    Olisko tuossa pyyhkijähommassa kuitenkin maat happamat, omasta buikista ratkesi kojelaudan takaisten maadoitusten korjauksella pyyhinhämmingit.
     
  14. caprice307

    caprice307 Gearhead

    [​IMG] [​IMG]


    Täälä yks :D
     
    maverick999, hevimies, 12345678910 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    -84 luovutti pyyhkijän moottorinsa. Ja taas toimii. Oli meinaan jo joku piirilevyä juotellu muutaman kerra.
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Täräytinpä eilisiltan Mercuryn vaihteeksi tulille saunan lämpiämistä odotellessa.
    Käynnistyi taas kerran niinkuin ei olis seisonut päivää pitempään vaikka kolmeen kuukauteen ei ole tullu heräteltyä..
    Yhden nostimen naputus kiusaa sen verran että varmaan pakko avata kone ennen leimaamista ja pakoputket vedettävä. Nuo nykyiset pelkällä katilla "vaimentavat" ei oikeen istu auton muuhun olemukseen..
     
  17. Jonza

    Jonza 1st gear

    Ei tähän hätään ratista kuvaa. Ei ole grantin. Toi ratti tulee 6 pienellä pultilla kiinni, ja grantin sovite on vissiin tarkotettu erinlaiselle ratille. Sellanen sovite mulla meinaan on, mutta sillä en tota rattia kiinni saa. Grantin pienellä korokepalalla näyttäis muuten saavan kiinni mutta siinä vaan 5 reikää kehällä..
     
  18. jampero

    jampero 1st gear

    Mikähän vikana? Pinta kaasulla menee ja peuhii ja sitte pykälää syvemmälle bedaali ja alkaa puutuu ja eikä löydy tehoja. taas nostaa bedaalia hieman ja toimii hyvin. :( 87 vm chevy viilukylki
     
    Muokattu: 7.2.2017
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tommosen ostin Hollannista pari viikkoa sitten. Oli nettihuutokaupassa ja satuin olemaan työmatkalla ihan vieressä niin pääsin itse tarkistamaan tavarankin. CA -auto, Hollannissa vuodesta 2009 ja oli ainoa 1968 rekisterissä siellä. Suomessa tiedän yhden toisen tämän omani lisäksi.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Muokattu: 7.2.2017
    passerby, |Lake|, jampero ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Jonza

    Jonza 1st gear

Kerro tästä muillekin!