Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. hevimies

    hevimies Gearhead

    Kuinka monella on pitkäkatossaan vielä katti?
    Itseltä poistettu käytöstä jossakin vaiheessa.
    Mietin kun tuota putkistoa kumminkin pitää kohta uusia niin olisiko hyvä laittaa se takasin ja saavuttaako sillä mitään hyötyä hintaansa nähden? Bensan kitkerä haju tulee tosiaan perästä, mutta löydetyillä säätöohjeilla saadaan ruuvattua ehkä säätöihin
     
  2. jariha

    jariha Double Gearhead

    ei ole kattia mutta säätöohje kiinnostaa?

    ps. ja 200r4 laatikko jos jostain löytys... ja se ehjä vänkärin lokasuoja
     
  3. hevimies

    hevimies Gearhead

    jariha tykkää tästä.
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei kitkerältä pitäs haista kunnossa ollessaan vaikkei kattia ole. Katilla saa kyllä muuten hajuja veks mutta ei siitä muuta iloa nyt ole
     
  5. hevimies

    hevimies Gearhead

    en minä siihen sitten viitti rahoja laittaa. Pistetään vaikka uusiin ovitiivisteisiin.
     
  6. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Nyt pelaa cruisekin. Alipaineletku oli niin ovelasti murtunut, että hetki meni ennen kuin löytyi. Kiitti vinkeistä!
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  7. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Seuraava pikkuongelma. Miten lähtee vai lähteekö ehjänä pitkien sivuikkunoiden kapeat ja hyvin hauraan näköiset listat. On paskaa ja näköjään pintaruostettakin niiden alla. Samoin voi vinkata, miten tippalista on kiinni. Sen verran ohuita että en uskalla "tosta vaa"
     
    maverick999 tykkää tästä.
  8. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Ja pakko lisätä että tuo kattoverhoilu on perseestä rakenteena. Näköjään kun se menettää muodossapysymiskykynsä niin ei se enää pysy millään.
     
  9. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Siis ulkoa ne kromilistat? Klipseillä kiinni eli pitäis poistua varovasti vaan kampeamalla.
     
    Muokattu: 24.6.2019
  10. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Joo ne kapeat, olisko sentin levyiset. Koska ne jos tuhoaa niin ei varmaan mistään löydä tilalle ehjiä. Iän myötä tullu varovaisemmaks...:odroll:
     
  11. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Tarkotatko tippalistalla sitä vedenohjauslistaa mikä kiertää sivulaseja ylhäältä? Muistaakseni lähtee ihan vaan kun kampeaa alareunasta ylöspäin. Siinä ei ollut mitään kiinnikkeitä, ellei joku ruuvi sitten ollut mikä näkyy selvästi alareunassa. Alkaa olla sen verran aikaa ettei ihan tarkalleen muista.
     
  12. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Juuri se. Ja ikkunan ympäryslistahan on tarkemmalla katsomisella n. 5 sentin levyinen. Se kromiosa hämäävän kapea vaan. Täytyy varovasti kammeta jollain muovisella. Hauska ylläri, takakilven alta löytyi orgis California kilpi. Tiedä, vaikka sais historian selville.
     
  13. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Sehän on semmoinen muotoonvalettu uretaanilevy ja kiinni vain reunoista ja kattolampun kohdalta.
    Varmasti tippuu, jos tulee murtumia tms.
     
  14. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Riippuukohan vuosimallista vai mistä, mutta noita kattopahveja olen nähnyt myös pahvisina.
    Ne uretaaniarkit on ihan syvältä, jos meinaa irrottaa ja laittaa takasin kiinni.. Aina tuppaa murenemaan joku nurkka.
    Pahviset taas saattaa vetää kosteutta ja alkaa lerpattaa...
     
  15. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Yks Jumalan mieliharmi toi katto. Siksi mä tarvisin sen poikittaisen leveen listan, muovisen, että sais sen jotenkuten pysymään. Etolasta varmaan löytyis jotain muovilistaa mutta ainahan alkuperäinen olis hienompi
     
  16. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Ite laitoin vaan muovista kynnyslistaa :confused: mutta tietysti alkuperäinen on hienompi
     
  17. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Nojoo. Toi on vähän comsicomsa kun Pontiac on museoauto. Mut..eiköhän tääkin asia tästä selkiydy
     
  18. ++++++

    ++++++ 3rd gear

    Purkaantuuko 88 capricen keula kuinka helposti? Sais tilaa et sais ns vetää koneen pois. Nosto kamalasti ylöspäin on täs tilantees ny vähä hankalaa.
     
  19. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Todella helposti. Lokarit ruuveilla pois, Valojen piuhat ja konepellin avausmekanismi pois, puskuri pois ja keulapala pois. Syyläri pois
    (tämä siis 84, mutta lienee 1:1 samaa tavaraa)
     
  20. ++++++

    ++++++ 3rd gear

    Ok. Lokarit sais jäädä kyl paikallee. Lähinnä lukkopelti maski ja puskuri tiellä. Pitänee varmaa tänään mennä viä syventyy ni sais farkun ajoo pitkän huilin jälkeen
     

Kerro tästä muillekin!