Missä on nuoret harrastajat?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Otto, 28.12.2003.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Tuo Buickin 3.8 remmillä on kyl aika täydellinen katumoottori, vääntyä on ku pienessä kylässä tyhjäkäynniltä asti, ei tartte polkee että jaksaa mennä.
    Kun ne kopat ei vaan niin tautisen rumia ja etuvetosia ois ni ois itelläki varmaa joku vastaava...
    Yhellä asiakkaalla -97 Riviera mihin sen motin joskus remppasin sille.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä se 350cid 140hv on vaan paras!!!!111

    Ei tota etuvetoa huomaa kuin talvella + siinä, että autossa on oikeesti hyvät ajo-ominaisudet
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ehdottomasti yrjömosa, raskas auto, pitkä perä, lukkoturbaani ja huonolaatuinen tps anturi.

    parasta amerikkaa:poff:
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    eikö tota konetta ole ollut jossain buik grand nationaalissakin? tai vastaavassa 80 luvun midsizessä?
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Samaa sukua se varmaa on, taitaa olla maailman pisimpään tehty sarjavalmisteinen moottori tuo 3.8?
     
    sdfsd tykkää tästä.
  6. Make.S

    Make.S Gearhead

    Gn buikula 3.8 tjurbolla. Itellä oli 354heppasena, ja oli ihan magee peli, mutta ne kuutosen äänet ei ollut vaan mun juttu...
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tasapainoakseli, imusarja takavetoseen väärin päin ym eroja oli.


    Hyvä kone kaikinpuolin jo vaparinakin. Moni yllätynyt miten hyvä paketti se on ja miten se vetää.

    Myöhemmissä vapareissakin oli jo +200hv. Toki remmi aina remmi.
     
  8. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Ei kaikki alota jollain pikkuautolla. Mä täytin 18 viime marraskuussa ja ostin ensimmäiseksi Fuselage Imperialin vuosien haaveilun jälkeen. Kyseessä siis 73 LeBaron 4d ht.[​IMG] [​IMG]
    Nyt sitten tekee lisäksi mieli vastaavaa 2d hardtoppia.:cool:
     
    TopoTA, mikaa7146, esmi ja 11 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Rotten

    Rotten Gearhead

    se voi se "nuoruus" tulla takaisin!
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    vie ainakin sellasta tilapömpeliä hienosti joten varmaan vie hienosti myös pienempää autoa.

    mut silti olen yrjömosa mies.
     
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    hieno auto. ite alotin myös täyskokosella:odcool:
     
    ImpJay tykkää tästä.
  12. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Kiitos!
     
    sdfsd tykkää tästä.
  13. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Vani ei ehkä ruostu näkyvästi niin paljon, mutta siinä vaiheessa kun ruostekukka puskee esiin niiden muovikellukkeiden ja silppujen saumoista, ei niiden alla ole enää mitään... Valtaosa uudempikorisistakin jo rungon takapäästä koko lailla pehmeitä.
     
  14. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Kaikki ei välttämättä hae amerikanautoharrastukselta ysäriplyyssin ja muovipuun tarjoamaa tunnelmaa :rotfl:
     
    Gary Grand, simeoni, Inlinee ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä jo 70-luvun puolvälillä oli muovipuu, plyyssi/vinyyli kova juttu.

    Eli joo jos kaipaa ennen sitä tehtyä tunnelmaa pre 70 ym niin ero on huima. Suppeeksi menee toisaalta harrastaminenkin kun suurin osa kalustosta taitaa olla 70-90vm mitä tarjolla on.



    Kyllä toi em mainittu muovipyyplyyssi hakkaa mun mielestä silti suurimman osan euro ja japsisisustoista.
     
    ImpJay tykkää tästä.
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    siinä vaiheessa se mersu on jo ylimaalattu ainakin kerran ja pellitetty kokonaan, tarkottaen myös tavaratilan kyljet ja katto eikä vaan pohjaa.
     
    Camino'79 ja redneck1 tykkäävät tästä.
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    alko jo 60- luvun puolessa välissä tää kehitys kun kaikkien autoilijoiden sankari sai lobattua muovikojetaulut pakollisiksi autoihin.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä sitten on selitys muovipuulle ja jenkkiplyyshille tunnelman latistajana? :D
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jaa a
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Musta tuntuu, että kaiken umpimielisyyden pohjalla on kokemattomuuden puute. Ei ole ajettu erilaisilla autoilla tai asenne valmiiksi paska. Sitten haukutaan urakalla.
     
    Pertti K tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!