Missä X?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pertti K, 26.1.2007.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    OD:ltä löytyy jo "Mitä bongasit liikenteessä" -threadi ja erinäisiä "Missä AB-123?" -threadejä. Mitäpä jos keräillään tähän bongauksia harrastajien ex-menopeleistä. Mukava olisi kuulla mihin se rakastettu ja tippa linssissä muisteltu wanha ratsu on ajautunut.

    Itse voin avata pelin seuraavilla:

    Bedford umpipaku -77, V??-508. Pitkä ja korkea, tipukeltainen. Myyty -92 tai -93 Kaustiselle.

    ElCamino 4.3 EFi -86, NLY-17. Valkoinen, pyöri vielä joskus 2003-2004 Jyväskylän seudulla ja näin viime kesänä Kokkolan suunnalla olleesta tapahtumasta otetun kuvan ko. autosta.

    Oldsmobile Starfire -63, NHI-26. Kullanvärinen. Myyty 2006 Kokkolaan, lienee siellä vielä - onko näkynyt liikenteessä?

    Kuvia ko. peleistä ja muistakin vanhoista tuttavuuksista löytyy tuolta: http://pkh.photosite.com/exwheels/
     
  2. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    itseäni kiinnostaisi nämä exät:

    Plymouth Satellite stw -74, oli ainakin joskus valkoinen.. rekkari taisi olla NL-401, mahdollisesti hämeenlinnan suunnalla nykyään?

    Dodge Dart -75, 360/904 viininpunainen, mustilla scallopeilla, takapellissä teksti "worm runner". slotit alla. rekkaria ei muista, mutta oli ainakin pari vuotta sitten samanlainen, kun oli kasissa myytävänä..

    Chevrolet Fleetside -88 (?) lyhyt lava, 4.3 ja autom. takapää oranssi ja etupää musta, kaareva raja oven kohdalla. madallettu 4/4 tuumaa ja neekerikeula. rekkari JXZ-56.

    Chevrolet Chevelle -65, 4d 350/350, oli hopea, sen jälkeen bongasin nettiautossa punaisena tai oranssina, ja keltaisilla ss raidoilla. rekkari KCX-69.


    jos jonkulla on omistuksessa tai tiedossa joku näistä niin saapi ilmotella..
    ois kiva tietää mihin ovat kulkeutuneet. 8)
     
  3. jaketin

    jaketin Gearhead

    ford fairlane 4d -67, rekkari nkl-40... itsellä se oli kuutosella, seuraava omistaja vaihtoi 351:n....


    mitähän kyseiselle autolle kuuluu???
     
  4. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Tietääkseni Imatralla tämä.
     
  5. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Mulla olis pari exää "jossain". Silloin tällöin vilahtanu jossain päin suomea mutta nykytilasta ei tarkempaa tietoa..

    Chevy Bel Air stw -67 rek. NYP-98.
    Tekniikka 283+pg, rekisteröity 3h pakuksi ja oli mulla ollessa lähes räpeltämättömässä alkuperäiskunnossa! Virheettömät kromit ja maalipinta ajan patinoima metalli turkoosi. Samaa väriä sisustus sekä sävylasit. Mittariin taisi tulla 100tml samana päivänä kun myin sen 21.7.1997.

    Buick Elektra 225 -69 4D rek:?
    Ostin sen aikoinaan Joensuusta tekniikan vuoksi (455+400) ja myin hylsyn kaverilleni joka swappasi siihen piilofarkusta tekniikan, maalasi harmaaksi+liekit, katsasti ja kilvitti sen ja ajoi aikansa kunnes se jonkin ajan päästä poistui paikkakunnalta..

    Hienoja laitteita molemmat ja varsinkin Chevyn myynti on harmittanut raskaasti jälkeenpäin..
    Muista existä onkin jonkin verran tietoa myöhemmistäkin vaiheista..
    :odroll:
     
  6. laundrybros

    laundrybros Gearhead

    Mua kiinnostais kaverin ex 4D tolppa Belvedere -69. Omistaja ajoi sen katolleen joskus -89...91 ja meni myyntiin. Auto on ilmeisesti nähty viimeksi jonkun 2D korinvaihdon kanta-autona Forssan picnickissä -90-luvun alussa.

    Silloinen kilpi oli BTE-7.

    Ai miksi kiinnostaa? Sain, kröhöm, pesää ko. autossa kun se oli mulla lainassa joskus -88 ja avioliittoonhan se johti:)
     
  7. ftp

    ftp 2nd gear

    Belair NYP-98 on täällä Joensuussa nuorella harrastajalla. Ei ollu viime kesänä ajossa. Ajettu jotain 130000. Orkkis kuosissa vielläkin. Kone on nykyään 305. Orkkispata tais poikia edellisen omistajan aikaan.. :odroll:

    Sen Buickin rekkari oli NJK-97 Ostit sen mun kaverilta. Sitä on harmittanu Elecktran myyminen..
     
  8. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    http://smg.photobucket.com/albums/v671/Hra47/Kulkineita/?action=view&current=IMG_0023.jpg

    http://smg.photobucket.com/albums/v671/Hra47/Kulkineita/?action=view&current=IMG_0022.jpg

    http://smg.photobucket.com/albums/v671/Hra47/Kulkineita/?action=view&current=IMG_0021.jpg

    :wink:

    Pariin otteeseen on meikäläinenkii tuon rattia pyöritelly....
     
  9. Lassi

    Lassi Gearhead

    Ja bel airi ei oo kuulemma myynnissä. Tai ei ainakaan pariviikkoa sitten ollu kun kyselin..
     
  10. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Vaikka se hangessa taitaaki seisoa :-?
     
  11. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    :eek:
    ..oho! Tulipas nopeaa palautetta! :D Kiitos!!

    Tässä olis kuva Chevy Bel Airista kun se oli mulla n. 10v sitten!

    Ja tässä Electra kun sen viimeksi näin Forssassa -05.

    Tuo 67 chevy oli muuten mun ainoa kulkuneuvo sen ajan kun se mulla oli että on se lunta nähny ennenkin.. :wink:
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    Justjust, mulle on omia exiä joutunu jo takasinkin... :eek: Ihime... :eek:
    Tai sit mä oon 18 taas... Niinku oonkin... :rotfl:
     
  13. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Missähän lienee nykyään majailee mun entinen -62 Impala 2dht, väriltään punainen ja rekkari NII-1.
    Hölmöyksissäni möin sen aikoinaan pois, meni silloin Vaasan seudulle Vöyriin, missään tapahtumissa en ole sitä nähnyt...
    Tai sitten mun ihka eka amerikkalainen Dodge Dart -65 4dsedan, rekkari oli mustat kilvet ZVC-28 (muistaakseni..), meni Virtasalmelle joskus -88.
    Ja lieneekö elossa Biscayne -60 2d sedan NTH-98, esiteltiin joskus street/race lehdessä mietona customina 235+pg.

    :eek:
     
  14. zet28

    zet28 Gearhead

    Omista X:stä osa onkin tiedossa,mut ois kiva jos joku ois bongannu mun vanhan -69 Firebirdin(JUO-47),tipukeltainen mustalla vinyylillä,näin sen Forssassa oisko n. viis vuotta sitten viimeeks tai voi siitä olla kauemminkin.AKEn tiedoista ilmeni et ainakin leimattu.
     
  15. wolfman

    wolfman Gearhead

    Mua kiinnostais parin autoni aikasemmat vaiheet eli Eka jenkki Dodge Coronet rek BRH-8, liikkeet on tiedos 80 luvulle mutta siitä taapäin ei oo mitään tietoo. Sitte Toi Valiant Signet AU-656 on toinen mistä en tiedä juuri mitään. Ollu alunperin ilmeisesti valkoinen nykyään sininen, ostin Heinolasta kaks vuotta takaperin.
     
  16. teepee

    teepee Gearhead

    Mua kiinostais mun eka projekti eli Cal-lookker kupla -69, rekkari oli TS-287 ja silloin mintunvihree, myyty jo v.-92? mahtaako olla enää hengissä?

    Ja toinen joka kiinnostais on Ford Mustang HT -66, oli alkuperäisellä kattoluukulla, V8 ja nelivaihteinen manuaali, rekkari JOM-49
    Oli musta, mut seuraava omistaja maalasi kirkkaankeltaiseksi
    Muutti Naantalista jonnekin itärajalle joskus v.2002?
     
  17. lordC

    lordC Gearhead

    Noh,pari entistähän ois muistissa.Eli, NRY-70 '91 Chevy pu,oli mulla uutena ja Caddy '63 NIR-82,valkoinen,alunperin vihertävä,muistaakseni olin kolmas omistaja suomessa. :eek:
     
  18. Belair58

    Belair58 1st gear

    Missä x .. Kiinnostasi tietää missä autoni on 80 luvulla pyörinyt sitä ennen historia suurin piirtein tiedossa (Pate Mustajärvelä *Ym) tuli mulle viime kesänä rek on HOS-37 sini/valk tolppa Bel Air ...
     
  19. pumpuli

    pumpuli Gearhead

    Plymouth Satellite stw -74, oli ainakin joskus valkoinen.. rekkari taisi olla NL-401, mahdollisesti hämeenlinnan suunnalla nykyään?


    Tää oli mulla n:10v valkosena
     
  20. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Ihan kiva olisi nähdä onko exä vielä hengissä. Pontiac TransAm-89 NGV-50. Tuo kirkkaan punainen hopeilla helmoilla ollut Transu oli meillä perheessämme vuosina 93-95. Koneena tuossa oli 350. Tuossa kerran katselin huvikseen noiden valmistusmääriä, niin niitä oli tullut tehtaalta jotain vähän päälle 8000kpl
     

Kerro tästä muillekin!